Join app - ervaringen met training
Ik heb een JOIN abonnement die nog loopt tot 11 september 2025. Aangezien ik triatlons ga doen en daarvoor een trainer heb genomen wil ik dit JOIN abonnement "verkopen". Ik kan het abonnement overzetten naar een ander E-mail adres (gevraagd aan JOIN).
Ik heb 89.99 betaald voor 12 maanden, omgerekend is dit 7.50 per maand. Voor de resterende periode vraag ik 50 euro.
Ik heb 89.99 betaald voor 12 maanden, omgerekend is dit 7.50 per maand. Voor de resterende periode vraag ik 50 euro.
-
- Forum-lid
Een tweetal vraagjes voor gebruik met Join,
- Hoe kun je toevoegen dat je een krachttraining hebt gedaan? Ik zie dat je alleen workouts kunt toevoegen met RPE waarde daarvoor?
- Is het mogelijk, als je naast wielrennen, ook MTB doet om aan te geven of je training op de MTB hebt gedaan of op de racefiets?
Dank!
- Hoe kun je toevoegen dat je een krachttraining hebt gedaan? Ik zie dat je alleen workouts kunt toevoegen met RPE waarde daarvoor?
- Is het mogelijk, als je naast wielrennen, ook MTB doet om aan te geven of je training op de MTB hebt gedaan of op de racefiets?
Dank!
-
- Forum-lid HC
Vraag 1, je moet dan je krachttraining opnemen met een horloge en dan daarna "kracht of anders" aangeven.
Vraag 2, je kan niet expliciet aangeven dat je fietstraining op de MTB is geweest, feitelijk maakt dat ook niets uit. Het is een ander power output, net zoals,s je bv in de ardennen gaat fietsen. Je kan wel een doel ingegeven voor MTB.
Join doet zijn werk wel, maak je geen zorgen en een beetje afwijken maakt ook niet veel uit. Enige wat je zou kunnen missen is dat als jij vandaag weet dat je een hele zware rit gaat rijden je dat (nog) niet in kan voeren en join bv jouw vrijdag of gisteren een zware training geeft, echter wat mij betreft is dat een kwestie van logisch nadenken.
Je gevoel blijft altijd het belangrijkste, leer dat jezelf ook aan (met alles -:))
Vraag 2, je kan niet expliciet aangeven dat je fietstraining op de MTB is geweest, feitelijk maakt dat ook niets uit. Het is een ander power output, net zoals,s je bv in de ardennen gaat fietsen. Je kan wel een doel ingegeven voor MTB.
Join doet zijn werk wel, maak je geen zorgen en een beetje afwijken maakt ook niet veel uit. Enige wat je zou kunnen missen is dat als jij vandaag weet dat je een hele zware rit gaat rijden je dat (nog) niet in kan voeren en join bv jouw vrijdag of gisteren een zware training geeft, echter wat mij betreft is dat een kwestie van logisch nadenken.
Je gevoel blijft altijd het belangrijkste, leer dat jezelf ook aan (met alles -:))
-
- Forum-lid
Top, thanks!wasbeer2006 schreef: ↑10 nov 2024 09:08 Vraag 1, je moet dan je krachttraining opnemen met een horloge en dan daarna "kracht of anders" aangeven.
Krachttraining in de Gym doet JOIN niets mee. Oftewel het kan best gebeuren dat je vandaag krachtraining in de gym doet en morgen of overmorgen doodleuk ook weer krachtblokken op de fiets krijgt. JOIN kijkt wel naar de ingevulde RPE in de zin dat de training dan minder intensief is als de krachttraining een hoge RPE had. Maar inhoudelijk doet JOIN er niets mee.
-
- Forum-lid
Dat ik vind erg jammer, ik zou inderdaad ook niet aanbevelen om lekker flinke blokken te gaan rijden na een krachttraining, ook al is deze minder intensief. Maar dat kan ik zelf wel wijzigen, lijkt me wel fijn als Join in de toekomst zoiets erin verwerkt...Kornuit schreef: ↑10 nov 2024 13:34 Krachttraining in de Gym doet JOIN niets mee. Oftewel het kan best gebeuren dat je vandaag krachtraining in de gym doet en morgen of overmorgen doodleuk ook weer krachtblokken op de fiets krijgt. JOIN kijkt wel naar de ingevulde RPE in de zin dat de training dan minder intensief is als de krachttraining een hoge RPE had. Maar inhoudelijk doet JOIN er niets mee.
Ook zou je zeggen, als je krachttraining doet in de gym, kan je die strength trainingen (60 RPM, the big gear zegmaar) achterwege kunnen laten m.i.
-
- Forum-lid HC
Ja lastig, ik probeer 60rpm altijd wel in te bouwen met acceleren vanuit bochten is weer anders. Maar het gaat ook om de diversiteit.
Ik vind het wel prettig dat ie kracht niet meeneemt. Ik doe nooit mijn benen in de sportschool.
Ik zou die krachtblokken persoonlijk gewoon doen na de sportschool, juist dat kan ook weer een goede training zijn.
Ik vind het wel prettig dat ie kracht niet meeneemt. Ik doe nooit mijn benen in de sportschool.
Ik zou die krachtblokken persoonlijk gewoon doen na de sportschool, juist dat kan ook weer een goede training zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Krijg een melding dat Join nu rechtstreeks kan praten met Zwift. Dat zou wel een goede stap vooruit zijn qua gebruiksgemak voor de komende winter.
Less is bore