Vandaag gefietst in 2024
@Dwangarbeider : Rustig aan beginnen, en zorg dat je er plezier in hebt. De rest komt vanzelf. Succes met herstel.
Ontopic: vandaag een rondje van net geen 50km. Soort verlengde lunch De weg op de foto was keerpunt, geen zin in weer een glijpartij. Maar beter als zo wordt het niet in januari
Ontopic: vandaag een rondje van net geen 50km. Soort verlengde lunch De weg op de foto was keerpunt, geen zin in weer een glijpartij. Maar beter als zo wordt het niet in januari
- daniel1975
- Forum-lid HC
40km door de stroopwind in de ZH polders, viel niet mee. Was zwaar icm de nopjesbanden op de graveller, maar met de racer was het echt nog niet te doen. Gemene plekken met smeltend ijs en sneeuw.
Maar heerlijk in de zon onder de blauwe lucht!
Maar heerlijk in de zon onder de blauwe lucht!
Less is bore
63km onder ietwat bewolkte lucht. In het zonnetje, wind in de rug, was het zelfs warm. Behoorlijk gezweet nog.
Meeste was goed te rijden, maar toch diverse kilometers over sneeuw/ijs gereden. Dan de snelheid eruit, voel de fiets regelmatig wegglijden. Stukje moeten lopen.
Gemiddelde snelheid om te janken, maar daar ging het niet om.
Meeste was goed te rijden, maar toch diverse kilometers over sneeuw/ijs gereden. Dan de snelheid eruit, voel de fiets regelmatig wegglijden. Stukje moeten lopen.
Gemiddelde snelheid om te janken, maar daar ging het niet om.
Dogma F
-
- Forum-lid
Wat voor gemiddeldes zijn dat?;)
21,6km/h over 63km
Maar ach, meeste mensen zaten binnen, warm en droog. Dat voordeel heb ik dan weer gehad
Dogma F
Na 7 dagen mag ik weer inspanningen doen (2 hechting’s draden verwijderd)dus heerlijk 72km gereden.
Arnhem langs de Linge-Heteren-Wolfheze- Otterlo -Hoenderloo-Kop van Deelen-Arnhem.
Arnhem langs de Linge-Heteren-Wolfheze- Otterlo -Hoenderloo-Kop van Deelen-Arnhem.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Eindelijk ook eerste rondje kunnen doen van dit jaar. Zon scheen, wel wat fris,maar met de juiste kleding geen probleem. Rustig rondje Bovenkarspel-Hoorn-Bovenkarspel gedaan (46km). Moest rekening houden met de spier in de rug die ik paar weken geleden verrekt had.
86 kilometer.
Eindelijk weer eens echt mooi weer. Geen vries temperatuur, geen regen, geen storm, geen bakken met modder op de weg. Gewoon mooi fietsweer. Ok,.... Nog wel frisjes en ik was net iets te overmoedig (lees: te koud) gekleed. Maar dat mocht de pret niet drukken
Eindelijk weer eens echt mooi weer. Geen vries temperatuur, geen regen, geen storm, geen bakken met modder op de weg. Gewoon mooi fietsweer. Ok,.... Nog wel frisjes en ik was net iets te overmoedig (lees: te koud) gekleed. Maar dat mocht de pret niet drukken
Live fast; die young. mijn blog