Wielerseizoen 2024
Qua NL selectie: zijn deze renners allemaal beter dan Wout Poels?
[/quote]
Nederland kan misschien binnenkort op zoek naar 2 bondcoaches? Twee voor de prijs van één kan ook natuurlijk!
[/quote]
Nederland kan misschien binnenkort op zoek naar 2 bondcoaches? Twee voor de prijs van één kan ook natuurlijk!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
Na het WK komt er eentje vrij toch
Eentje met een flink palmares!
Eentje met een flink palmares!
Toch wel enigszins verrassend, Affini Europees Kampioen tijdrijden. Stond bij velen (denk ik) niet bovenaan als favoriet.
Nog verrassender detail, Alec Segaert, winnaar bij de beloften, is sneller dan Affini
Nog verrassender detail, Alec Segaert, winnaar bij de beloften, is sneller dan Affini
Time is (almost) on my site
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nog 1x opladen voor WK idd.
Less is bore
Trouwens er werd sneller gereden bij de beloftes dan bij de elite door Alec Segaert.
https://www.hln.be/wielrennen/alec-sega ... ~affc75fb/
https://www.hln.be/wielrennen/alec-sega ... ~affc75fb/
-
- Forum-lid
"The best nation is imagination." Ik moest daaraan denken toen Wessel Mouris amper dertig tellen achter Alec Segaert eindigde.
Volgens Campenaerts zouden de verschillende omstandigheden, bij de profs en de beloftes niet veel uitgemaakt hebben. Segaert ging de beste zijn dus volgens hem.
Maar Segaert is bewust niet gestart bij de profs, omdat hij anders het WK in Zurich niet mag afwerken bij de U23.
Maar Segaert is bewust niet gestart bij de profs, omdat hij anders het WK in Zurich niet mag afwerken bij de U23.
-
- Forum-lid
Ik vind juist dat die verschillen het interessant maken! Degene die niet meedoen hoef je niet te verslaan. Die krachtmetingen komen volgend seizoen wel weer in de grote rondes.