Wielrennen OS 2024
Ik vond de keuze en uitvoering van Koretsky eerder bijzonder.
Pidcock hield strak links aan, Koretsky had alle ruimte.
Het lijkt dat ie deze inhaalactie totaal niet voorzien had.
Van alles wat ik meegemaakt en gezien heb vindt ik deze actie zelf volledig legitiem.
Anders kun je beter aan de toerversie mee doen.
Pidcock hield strak links aan, Koretsky had alle ruimte.
Het lijkt dat ie deze inhaalactie totaal niet voorzien had.
Van alles wat ik meegemaakt en gezien heb vindt ik deze actie zelf volledig legitiem.
Anders kun je beter aan de toerversie mee doen.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
En anders had Pidcock zijn schouder er wel ingezet, voordeel van zijn (kleine)lengte!
Mooi die fransoos verslagen, de beste man van het MTBseizoen wint de hoofdprijs!!
Waardeloos publiek!!
-
- Forum-lid HC
Move was terrecht, wie had het niet gedaan..... hij maakt een fout.
Dat vond ie zelf ook trouwens.
VA ook super op de tijdrit, eindelijk iemand die durft een dicht voorwiel te steken, ik houd van dat soort dingen en dan brons.
raar dat andere het niet deden.
Zo verdiend na zo,n jaar! Een top VA had op deze manier goud gepakt dan was het helemaal een stunt geweest.
Dat vond ie zelf ook trouwens.
VA ook super op de tijdrit, eindelijk iemand die durft een dicht voorwiel te steken, ik houd van dat soort dingen en dan brons.
raar dat andere het niet deden.
Zo verdiend na zo,n jaar! Een top VA had op deze manier goud gepakt dan was het helemaal een stunt geweest.
Goede winnaar! Als Franse supporter ga je dat uiteraard als een verdachte move zien. Stel je voor wat er op de VRT zou gebeuren als zo'n move met Evenepoel was gebeurd? Die pipo's krijgen een beroerte.
Maar een fraaie wedstrijd ook van Koretsky, ook de ballen om te demarreren tegen Pidcock.
Maar een fraaie wedstrijd ook van Koretsky, ook de ballen om te demarreren tegen Pidcock.
Niet zijken maar reiden !
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Pidcock was de beste en ook nog eens eerste over de meet, dan win je goud.
En het Franse publiek kan je ook deze keer niet echt verdenken dat ze enkel voor de sport komen.
En het Franse publiek kan je ook deze keer niet echt verdenken dat ze enkel voor de sport komen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat gevoel heb ik bij heel de Spelen tot nu toe.
Less is bore