Het dopingtopic 2.0
Analyseer Alaphilippe zijn cijfers van de sprint eens. Niets wereldschokkends aan.
Je creëert zelf eerst je perspectief ('DQS is een dopingploeg') en ziet dan alles met het door jezelf gecreëerde perspectief. De waarheid over deze rit is dat Alaphilippe gewoon een goede sprint rijdt, met vermogens die helemaal niet abnormaal zijn.
Je creëert zelf eerst je perspectief ('DQS is een dopingploeg') en ziet dan alles met het door jezelf gecreëerde perspectief. De waarheid over deze rit is dat Alaphilippe gewoon een goede sprint rijdt, met vermogens die helemaal niet abnormaal zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, deze individuele overwinning niet.
Het totaal plaatje bij de twee veelwinnende ploegen roept wel alle mogelijk vragen op.
Het totaal plaatje bij de twee veelwinnende ploegen roept wel alle mogelijk vragen op.
Less is bore
Ik bekijk de resultaten van DQS en Astana altijd sceptisch.daniel1975 schreef: ↑19 mar 2019 13:00 Klopt, deze individuele overwinning niet.
De overwinning van Alaphillipe was op zichzelf opmerkelijk maar hij heeft best een aardige sprint. Echter, ik zie het meer als een tactische blunder van de anderen die als een kluit op Viviani zaten.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- daniel1975
- Forum-lid HC
tja, kwalijke zaak die dokters bij DQS maar misschien nog altijd beter dan dat een ploegleiding zijn renners naar oostenrijk om bloedzakjes moet sturen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Ik vind het argument dat de prestaties van QS wel meevallen omdat ze enkel kleine koersen winnen sowieso opmerkelijk voor een ploeg die 7x de Ronde, 5x Roubaix, 3x Milaan-San Remo, 2x Gold Race en een keer LBL wint, En dan tel ik de vorige sponsornamen van de tandem Lefevere-Van Mol nog niet mee. Wat betreft sponsors en supporters is het Vlaamse voorjaar het belangrijkste voor de ploeg en dus tellen 3x de Omloop, 7x Kuurne-Brussel-Kuurne, 3x Strade, 6x Dwars door Vlaanderen 6x E3, 5x Schelde, 2x Brabantse Pijl en een keer de Waalse Pijl ook gewoon mee. 45 zeges in deze koersen sinds Quickstep in 2003 het sponsorstokje overnam van Domo waarvan 28 in de zeven jaar dat Ibarguren er arts is.
Overigens bizar dat bij het op dit moment al even succesvolle Astana dopingdokter Michailov - die volgens het vlaggetje op de website van de ploeg trouwens de Belgische nationaliteit heeft? - gewoon zijn werk kan doen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ssssst, mag je hier niet zeggen!!
Less is bore
Da's ook niet wat er stond natuurlijk.
Sinds 2003 hebben ze 19 monumenten gewonnen van de 81 die er ondertussen geweest zijn.
Choquerend: in de grote rondes spelen ze niet mee voor het eindklassement, en al zeker niet in de Tour. De dopingdokters zullen dan verlof nemen.
Sinds 2003 hebben ze 19 monumenten gewonnen van de 81 die er ondertussen geweest zijn.
Choquerend: in de grote rondes spelen ze niet mee voor het eindklassement, en al zeker niet in de Tour. De dopingdokters zullen dan verlof nemen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ze hebben ook geen ronderenners.
Extreem complot-denken: prepareren voor een GT is nog moeilijker dan voor een eendaagse?
Extreem complot-denken: prepareren voor een GT is nog moeilijker dan voor een eendaagse?
Less is bore
Nee toch? Richten die zich vooral op de voorjaarsklassiekers?