Wielrennen OS 2024
-
- Forum-lid
Remco Evenepoel en Tom Pidcock, beiden mijn favorieten wanneer Mathieu niet in koers is!
Mooi hoe die 'kleine' mannen tot de grootste prestaties in staat zijn!!
Het Calimero-complex?scottpch64 schreef: ↑31 jul 2024 07:41 Remco Evenepoel en Tom Pidcock, beiden mijn favorieten wanneer Mathieu niet in koers is!
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Meer wel dan niet denk ik
Less is bore
Sinds 9 april 2017 ben ik een fan van Tom Pidcock.
En deze eigenzinnige gast is een mooi palmares bij elkaar aan het fietsen.
Benieuwd wat hij zaterdag gaat doen. Hoewel ik het vooral van Aert gun zou ik het ook wel een stunt vinden als Pidcock ook hier weet te winnen.
Gaat met die kleine team sowieso een rare wedstrijd worden.
En deze eigenzinnige gast is een mooi palmares bij elkaar aan het fietsen.
Benieuwd wat hij zaterdag gaat doen. Hoewel ik het vooral van Aert gun zou ik het ook wel een stunt vinden als Pidcock ook hier weet te winnen.
Gaat met die kleine team sowieso een rare wedstrijd worden.
Wat noem je arrogant? Ga eens met een groep wielertoeristen-kameraden een weekje in de Alpen zware tochten fietsen en je zult verschieten hoe hoe kort de lontjes worden de laatste dagen. Vermoeidheid, mentaal en fysiek maken van veel mensen een ander persoon.
Maar Remco krijgt hier ook regelmatig kritiek. Wat ik wel merk is dat hij toch redelijk geliefd is in het peleton. Of zie ik dat fout?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Arrogant is voor mij dat je jezelf belangrijker vindt dan een ander. Neemt niet weg dat je bijvoorbeeld wel een graag gezien persoon kan zijn in bovengemiddeld arrogante kringen (topsport, zakenwereld,...). Net als met egoïsme eigenlijk. Het is niet zozeer het egoïsme of de arrogantie die aanstootgevend is, wel het verschil in de mate dat een ander arrogant/egoïstisch is ten opzicht van wat jij als normaal ervaart.
Staat me bij dat hij in de Tour voor eigen kans reed ondanks teamorders. Ook heeft hij bij de beloften n complete ploeg rond hem gehad. Zodoende nooit in dienende rol gereden. Maar wat ik al zei ik kan t allemaal mishebben en dat t de vriendelijkheid zelve is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind dat dan juist wel weer heel mooi. Geen Sky/Jumbo trein die de koers platslaat, maar koersen op gevoel, met gogme en de beste benen. Met dit parcours moet je echt wel een van de sterksten zijn om te kunnen winnen (mits Loes Gunnewijk niet in de volgauto zit). Denk dat zowel de mannen als vrouwen een mooie koers wordt.
Less is bore
Ik zeg Puck Pieterse voor Ellen van Dijk!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/