Hehe! EindelijkZolang je dat voor jezelf als de absolute waarheid houdt zijn we gewoon klaar met discussieren.
Het dopingtopic 2.0
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wereldrecord houder halve marathon gepakt....
https://m.hln.be/sport/meer-sport/werel ... cebook.com
https://m.hln.be/sport/meer-sport/werel ... cebook.com
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Nou, niet echt gepakt.... Onregelmatigheden in bloedwaardepaspoort. Dus non actief.
Gepakt is meer als je een positief plasje hebt ingeleverd.
Gepakt is meer als je een positief plasje hebt ingeleverd.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Enzzo
- Forum-lid HC
Niet!! Dat is natuurlijk voor de UCI. Wat ik wilde zeggen is dat de ASO ook altijd vlak voor de tour met dopingnieuws naar buiten komt. Net als in voornoemd geval.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De ASO doet geen testen. Ze kunnen wel renners weigeren. Voorbeeld, Tom Boonen nadat hij werd betrapt op cocaïne gebruik. Eigenlijk zou het niet mogen dat organisaties renners of ploegen kunnen weren op hun criteria. Het UCI moet de normen vastleggen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Je hebt niet echt een geweldig positieve en diplomatieke manier van schrijven en reageren he?Dat is dus gewoon klinkklare onzin
Het is de week voor de tour altijd feest met de berichten vanuit ASO dat weet toch iedereen. Vorig jaar het circus rond Froome, het geval Boonen zoals hierboven ook gemeld en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dat ze zelf dopingcontroles uitvoeren heb ik toch helemaal niet gezegd? (hoewel ze dit wel bij het UCI weg willen halen om het bij een meer bevriende organisatie neerleggen)
Het is toch meestal de krant l’equipe, of in nl de telegraaf of AD die meestal daags voor grote ronden met sensatie journalistiek naar buiten komen, toch niet de aso zelf?!Enzzo schreef: ↑29 apr 2019 11:14Je hebt niet echt een geweldig positieve en diplomatieke manier van schrijven en reageren he?Dat is dus gewoon klinkklare onzin
Het is de week voor de tour altijd feest met de berichten vanuit ASO dat weet toch iedereen. Vorig jaar het circus rond Froome, het geval Boonen zoals hierboven ook gemeld en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dat ze zelf dopingcontroles uitvoeren heb ik toch helemaal niet gezegd? (hoewel ze dit wel bij het UCI weg willen halen om het bij een meer bevriende organisatie neerleggen)
-
- Forum-lid
Wie denk je dat l’equipe uitgeeft?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het circus rond Froome was alles behalve de schuld van de ASO....
Less is bore