janom schreef:Er zijn dus genoeg tekenen om te denken dat er nog steeds gebruikt word, alleen zou ik niet weten wat dan...
Het schijnt dat de winnaar van de dag met de rondemissen naar bed mag.
Het nieuwe wielrennen heeft ook nieuw doping. Met de juiste voorbehoedsmiddelen niet op te sporen door de controleurs. En men zegt dus dat Lemond daar erg kribbig over is, want dat had hij namelijk ook wel gewild.
Goed, ik las op internet dat de UCI nu bekijkt of er geen lelijkere missen gebruikt kunnen worden. Of dat er misschien een verbod op kan komen.
De ploegen beweren bij hoog en bij laag dat ze zich hier niet in herkennen. Toch is er een hoop wantrouwen onder het publiek. Rabobank lijkt als een van de weinige zich inderdaad niet met deze praktijken bezig te houden, zie ook de prestaties. Maar op internet gaan dus de geruchten dat het niet voor niets is dat Rabobank ook het vrouwenhockey sponsort...
Waarschijnlijk gaan we hier nog wel meer over horen.
Tja... broodje aap verhalen zijn makkelijk te verzinnen.
Ik denk zeker dat er nog wel wat valsspelers tussen zitten. Maar ja, om er per definitie van uit te gaan dat iedereen die een wereldprestatie levert, waarschijnlijk wel doping gebruikt, dat vind ik zelf een beetje zwak.