Er is een gerucht dat er...etc. Kleine nuance groot verschilEr wordt alleen d.m.v. een voorbeeld gesteld dat er al vanaf begin jaren 70 sprake is van bloeddoping.
Het dopingtopic 2.0
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nou dat is dus precies het punt:
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Dat klopt, het rechtssysteem. Maar wij zijn geen rechters en leggen ook geen straf op aan iemand waarvan het strafbare feit niet bewezen is. Ik hoop voor jou dat je dat verschil kan zien.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- daniel1975
- Forum-lid HC
Uit het giro-topic;
Contador is genaaid door de instanties met de picopicopicopico-hoeveelheid in zijn bloed. Waarschijnlijk was ie net zo schuldig als Froome, maar hoe dat is geeindigd weten we...
Contador is genaaid door de instanties met de picopicopicopico-hoeveelheid in zijn bloed. Waarschijnlijk was ie net zo schuldig als Froome, maar hoe dat is geeindigd weten we...
Less is bore
-
- Forum-lid
Hebben mijn geachte dopic leden dat ook? Ik denk altijd : Bauke ,Tom en Laurens rijden "clean". Dat omdat ze intelligent en enorme liefhebbers zijn. Mathieu is een enorm talent en heeft alles mee wat betreft genen en omgeving en een eigen wil. Naief?
Lang verwacht en dan opeens is het zover: https://www.wielerflits.nl/nieuws/cobo- ... ndwinnaar/
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Valverde is óók een enorme liefhebber...Ernsto Rudolfo schreef: ↑05 jun 2019 20:53 Hebben mijn geachte dopic leden dat ook? Ik denk altijd : Bauke ,Tom en Laurens rijden "clean". Dat omdat ze intelligent en enorme liefhebbers zijn.
Bauke derde in Vuelta 2011. Daar zal hij toch enorm blij mee zijn, lijkt me.Karl66 schreef: ↑13 jun 2019 16:19 Lang verwacht en dan opeens is het zover: https://www.wielerflits.nl/nieuws/cobo- ... ndwinnaar/