Het dopingtopic 2.0
Zodra die is goedgekeurd kan er getest gaan worden. Alleen zullen de meeste monsters nooit met terugwerkende kracht getest worden. Waarschijnlijk alleen van renners waar vraagtekens bij zijn.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja, dus alle kans om zaken onder het tapijt te vegen. Als je ziet hoe het met Puffertje is gegaan heb ik weinig vertrouwen in deze test.
Zal hooguit een 2e rangs renner worden opgeofferd, “kijk ons eens goed testen”.
Zal hooguit een 2e rangs renner worden opgeofferd, “kijk ons eens goed testen”.
Less is bore
En retrospectief testen kan natuurlijk alleen zolang er bloedstalen zijn. Elke test kost toch een bloedataal en ik mag aannemen dat een geopende staal daarna niet meer terug de vriezer in gaat. En laat staan dat er daarna nog b-stalen zijn voor contra-exterises...
dus 'alle stalen' testen op epo-gen dan kun je erna nooit meer iets retrospectief testen op t volgende product...
dus 'alle stalen' testen op epo-gen dan kun je erna nooit meer iets retrospectief testen op t volgende product...
-
- Forum-lid
De soap rondom de zwembond en Wada is echt lachwekkend over Sun Yang. Sun Yang vernield zijn bloedmonster en komt er met een waarschuwing er vanaf.
- Infinito GB
- Forum-lid
Zal Quintana ook nog een controleur langsrijden na zijn toch zeker opvallende wederopstanding van gisteren?
Als etappewinaar zal hij gisteren wel zijn getest.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Precies. En zo opvallend was het ook niet. Het was goed wat hij deed. Maar wat Ten Dam al opmerkte, het ging bij tijd en wijlen in de groep Kruijswijk langzamer dan wat Ten Dam eerder die dag zelf gedaan had (..).
Op de Izoar, reden ze van bijna 9 minuten terug naar 4.30 ongeveer... en Quintana is pas vooraan de kop gezien bij zijn demarage uit de kopgroep (geen trap teveel gedaan daarvoor). Terwijl de groep gele trui de Galibier op reed op tempo Ineos helpers die eerder eraf moesten. ergo, in die groep werd de tol betaald voor het harde rijden van een coll eerder. Dat Quintana dan een anderhalve minuut harder omhoog rijdt (in 23km), vind ik niet zo schokkend.
Op de Izoar, reden ze van bijna 9 minuten terug naar 4.30 ongeveer... en Quintana is pas vooraan de kop gezien bij zijn demarage uit de kopgroep (geen trap teveel gedaan daarvoor). Terwijl de groep gele trui de Galibier op reed op tempo Ineos helpers die eerder eraf moesten. ergo, in die groep werd de tol betaald voor het harde rijden van een coll eerder. Dat Quintana dan een anderhalve minuut harder omhoog rijdt (in 23km), vind ik niet zo schokkend.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
een rasklimmer die een bergrit wint... VERDACHTInfinito GB schreef: ↑26 jul 2019 11:36 Zal Quintana ook nog een controleur langsrijden na zijn toch zeker opvallende wederopstanding van gisteren?
- Infinito GB
- Forum-lid
Idd, maar wel een rasklimmer die de gehele Tour al tegenvalt, en nu ineens een zeer goede tijd neerzet op de klim.
Ik vind dat toch opvallender dan wanneer iemand een constante goede Tour rijdt.
Ik vind dat toch opvallender dan wanneer iemand een constante goede Tour rijdt.