Het dopingtopic 2.0
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wielerwereld WIL dit helemaal niet onderzoeken.
Gezien bijv dit artikel bijvoorbeeld geloof ik geen ruk van de onschuld van dit alles. Ten tijde van’het pakketje’ stonk het al.
https://www.ad.nl/wielrennen/sky-arts-r ... ~a03be853/
Gezien bijv dit artikel bijvoorbeeld geloof ik geen ruk van de onschuld van dit alles. Ten tijde van’het pakketje’ stonk het al.
https://www.ad.nl/wielrennen/sky-arts-r ... ~a03be853/
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dat in ieder geval! Ik hoop alleen dat die stank nu eindelijk eens omgezet wordt in duidelijke veroordelingen van betrokkenen destijds en hopelijk ook meteen duidelijkheid over de status van de huidige "begeleiding" en renners van die ploeg.
Maar kijk wat er in Rusland gebeurt nu, een enorme berg boter op de hoofden van de grootste BOBO's... En het zou me niets verbazen als er weer een hoop Russen straks in Japan gewoon mogen starten. Lang leve de UCI's, NOC's IOC's FIFA's, ISU's etc van deze wereld.
Maar kijk wat er in Rusland gebeurt nu, een enorme berg boter op de hoofden van de grootste BOBO's... En het zou me niets verbazen als er weer een hoop Russen straks in Japan gewoon mogen starten. Lang leve de UCI's, NOC's IOC's FIFA's, ISU's etc van deze wereld.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
En de astmatroep voor Puffy staat er niet op.....en de optie “voor de technische staf” mis ik ook
Less is bore
Wat moet een coach met testosteronpleisters anders dan ze uitdelen aan renners? Gaat Sutton nu verklaren dat hij graag een weelderige bos borsthaar wilde kweken?
Als een WK slechte smoesjes verzinnen zou bestaan, dan weet ik wel welke ploeg er gaat winnen...
Als een WK slechte smoesjes verzinnen zou bestaan, dan weet ik wel welke ploeg er gaat winnen...
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geweldig toch? Dat het er zo dik bovenop ligt, je niet gepakt wordt en er mensen zijn die dat ook als zoete koek slikken. Dan doe je toch iets vreselijk goed!
Less is bore
-
- Forum-lid
Zou wel een leuke actie zijn voor een grote ronde als een aantal mensen nicotine plijsters gaan uitdelen aan het publiek met de tekst SKY, INEOS.
het publiek als rechter? Foute boel.anderson99 schreef: ↑10 nov 2019 01:36 Zou wel een leuke actie zijn voor een grote ronde als een aantal mensen nicotine plijsters gaan uitdelen aan het publiek met de tekst SKY, INEOS.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Juist niet. Laat de ploeg maar horen dat we het gedraai, gekonkel en gelieg niet accepteren.
De ploeg op elke klim uitjouwen is een fijn signaal.
Less is bore
Wie raak je daarmee, de ploeg of de sponsor?daniel1975 schreef: ↑10 nov 2019 16:04 Juist niet. Laat de ploeg maar horen dat we het gedraai, gekonkel en gelieg niet accepteren.
Ik denk dat die laatste en alle toekomstige / potentiële sponsors zich nog even achter de oren krabben voordat ze zich aan een wielerploeg verbinden of er nog meer geld insteken.
Minder geld is minder koers enz enz