Het dopingtopic 2.0
- Enzzo
- Forum-lid HC
Fiedoo; een behoorlijke carrière als sporter, niet perse met een groot palmares aan overwinningen, hoewel hij het in de ronde van Polen toch ooit niet slecht deed; leiderstrui gehad en goed klassement.
En ik associeer hem natuurlijk niet direct met doping omdat zijn lief nu vermeend dopinggebruiker blijkt. Wat ik wilde zeggen is dat het lastig te geloven valt dat hij niet op de hoogte zou zijn van eventueel cortisonen gebruik van zijn vriendin.
Maar vooralsnog kan die test ook positief zijn door een lullig zalfje of een supplement of een "over the counter" middeltje. Het blijft dus lastig om een oordeel te hebben als je niet weet wat er echt speelt. Daarom ben ik altijd voorzichtig met oordelen en hang ik de theorie aan dat iemand onschuldig is tenzij onomstotelijk vast staat dat hij gebruikt heeft.
En ik associeer hem natuurlijk niet direct met doping omdat zijn lief nu vermeend dopinggebruiker blijkt. Wat ik wilde zeggen is dat het lastig te geloven valt dat hij niet op de hoogte zou zijn van eventueel cortisonen gebruik van zijn vriendin.
Maar vooralsnog kan die test ook positief zijn door een lullig zalfje of een supplement of een "over the counter" middeltje. Het blijft dus lastig om een oordeel te hebben als je niet weet wat er echt speelt. Daarom ben ik altijd voorzichtig met oordelen en hang ik de theorie aan dat iemand onschuldig is tenzij onomstotelijk vast staat dat hij gebruikt heeft.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Item betreffende Betsema :https://sporza.be/nl/2020/01/22/bondsdo ... plementen/
En dan nog eentje over Ulrich zijn doping historie : https://sporza.be/nl/2020/01/22/rudy-pe ... opinggebr/
Dat laatste is ook promotie voor een boek, dus moet je alles een beetje nuanceren (of net niet). Ik ben altijd een beetje voorzichtig als men een boek met dergelijke gevoelige materie uitbrengt. Dat 'ruikt' een beetje naar sensatie. En het verkoopt natuurlijk.
En dan nog eentje over Ulrich zijn doping historie : https://sporza.be/nl/2020/01/22/rudy-pe ... opinggebr/
Dat laatste is ook promotie voor een boek, dus moet je alles een beetje nuanceren (of net niet). Ik ben altijd een beetje voorzichtig als men een boek met dergelijke gevoelige materie uitbrengt. Dat 'ruikt' een beetje naar sensatie. En het verkoopt natuurlijk.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
t.a.f.k.a.e.h.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Benieuwd hoe dit een staartje gaat krijgen. De media heeft in het verleden die ene grote wielerchef in Belgie ook wel eens serieus beschuldigd, maar het was helaas niet feitelijk genoeg voor de rechter.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
De NOS maakt er vandaag ook al melding van op de voorpagina. Wat moet dan toch een enorme plaat beton voor je hersens hebben als je na alles wat er van die man bekend is nog steeds met hem in het openbaar gezien wordt!
Afwachten wat er van aan is maar dat staartje kon wel eens vrij heftig worden...
Afwachten wat er van aan is maar dat staartje kon wel eens vrij heftig worden...
- Infinito GB
- Forum-lid
Volgens mij moet er nog altijd bewezen worden dat er ook daadwerkelijk gebruik is gemaakt van de diensten van Ferrari, en het geen social visit was. Beweren is één, maar bewijzen is weer heel wat anders.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Klopt vandaar ook mijn betonplaat analogie. Wat overigens niet wegneemt dat er inderdaad nog geen bewijs is voor daadwerkelijke "begeleiding" door Ferrari. Maar ja; waarom zou je twee jaar schorsing riskeren voor een bekske koffie met die man....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik hoop dat er harde bewijzen komen ipv weer een sterk verhaal wat heel goed waar kan zijn en alle twijfel weer verder voedt.
Less is bore