Het dopingtopic 2.0
Als je zonder ernstige twijfels naar Fuglsang kunt kijken heb je onder een steen geleefd de afgelopen 30 jaar. Daar heb je dit verhaal niet voor nodig.
Harde bewijzen lijkt mij een lastig verhaal met dergelijke verhalen. Het is in ieder geval goed dat die ploeg extra onder het vergrootglas komt te liggen. j weet nooit wat daar uitkomt.
Harde bewijzen lijkt mij een lastig verhaal met dergelijke verhalen. Het is in ieder geval goed dat die ploeg extra onder het vergrootglas komt te liggen. j weet nooit wat daar uitkomt.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je zonder twijfels naar Lefevere kunt kijken heb je onder een steen geleefd de afgelopen 30 jaar.
Less is bore
https://www.wielerflits.nl/nieuws/jakob ... ngrapport/
Fugl zelf ontkent alles...
Met dit soort beschuldigingen mag men wat mij betreft dan ook gewoon met het geheime rapport over de brug komen.
Fugl zelf ontkent alles...
Met dit soort beschuldigingen mag men wat mij betreft dan ook gewoon met het geheime rapport over de brug komen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ferrari heeft in 7 punten gereageerd op de beschuldigingen. Dat doet hij heel goed tot aan punt 6.
Vervolgens maakt hij met punt 7 zichzelf volstrekt belachelijk:
“Ik ben nooit beschuldigd van doping”
Vervolgens maakt hij met punt 7 zichzelf volstrekt belachelijk:
“Ik ben nooit beschuldigd van doping”
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Dat is een verkeerde vertolking van hetgeen hij stelt. Hij geeft aan nooit te zijn veroordeeld. https://www.53x12.com/copy-of-epower-or-placepo-1
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ah ja, dat scheelt! Nee dan geloof ik hem wel ja....hendrikjan schreef: ↑04 feb 2020 09:36 Dat is een verkeerde vertolking van hetgeen hij stelt. Hij geeft aan nooit te zijn veroordeeld. https://www.53x12.com/copy-of-epower-or-placepo-1
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik hoop niet dat dit zal gebeuren, begrijp me niet verkeerd.
Maar als TJV het heel goed zou doen, komend seizoen, dan zullen de aantijgingen automatisch wel komen.
Of deze aantijgingen nu gegrond of niet zullen zijn, maakt niet uit, hoge bomen vangen altijd veel wind. Zeker wanneer ze je het Ineos van de lage landen noemen
Maar als TJV het heel goed zou doen, komend seizoen, dan zullen de aantijgingen automatisch wel komen.
Of deze aantijgingen nu gegrond of niet zullen zijn, maakt niet uit, hoge bomen vangen altijd veel wind. Zeker wanneer ze je het Ineos van de lage landen noemen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tegen de tijd dat er foute doktoren aan de ploeg gelinkt worden, hoge afwijkende waarden toch worden geaccepteerd en laptops kwijt raken....
Less is bore