Het dopingtopic 2.0
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ja maar ik denk niet dat er bloedstalen bij zitten van Pogacar en Roglic uit 2016.
Of het moet bij de junioren zijn geweest in geval van Pogacar.
Of het moet bij de junioren zijn geweest in geval van Pogacar.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Het wil natuurlijk niet zeggen dat het na 2017 niet meer gebruikt is, tenzij het niet werkt of wel heel onplezierige bijwerkingen heeft.
Een nieuw doping product, een Kroatische tussendealer, een Oostenrijkse leverancier die veel Sloveense klanten had, de snelle opkomst van het Sloveense wielrennen, met nu zo ongeveer de beste twee klassementsrenners van het peloton. Het lijkt wel erg toevallig allemaal.
Een nieuw doping product, een Kroatische tussendealer, een Oostenrijkse leverancier die veel Sloveense klanten had, de snelle opkomst van het Sloveense wielrennen, met nu zo ongeveer de beste twee klassementsrenners van het peloton. Het lijkt wel erg toevallig allemaal.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Laat het geen herhaling van het Rasmussendrama worden aub.....
Less is bore
-
- Forum-lid
Klink als Balco scandal een nieuw middel dat niet op te sporen is.
Zij rijden nog steeds resultaten, dus daarom wat minder aannemelijk. Of je moet echt dom zijn.
+1giant39 schreef: ↑06 sep 2020 22:20 Als je wielrennen kijkt door de bril kijkt: is dit met dope gereden? Kan je beter niet kijken.
Je kan elke prestatie zo wel in de hoek van doping lullen.
Als je zo zuur bent is de liefhebber in je dood.
Stoor me wel mateloos aan alle oud pakkers die nog en rol hebben. Als trainer. Ploegbaas. Dokter of commentator.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Even voor het time frame: de laatste paar berichten gingen juist over het -vermeende- doping in het huidige tijdvak.
Daar zijn gelukkig nog geen ploegleiders of commentatoren mee gemoeid
Daar zijn gelukkig nog geen ploegleiders of commentatoren mee gemoeid
Vanuit mijn oogpunt kan dat sowieso al niet. Rasmussen was ik fan van, geweldige klimmer, mooie duels. Roglic is toch maar vrij kleurloos en saai. Op zich leuk dat ie voor een NL-se ploeg rijdt, maar Pogacar gun ik het eigenlijk toch nét iets meer.daniel1975 schreef: ↑11 sep 2020 14:01 Laat het geen herhaling van het Rasmussendrama worden aub.....
Dus als Roglic in Italië gezien is in April ipv elders, haal er maar weer uit dan...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Rasmussen - Contador op de Peyresourde.... wie heeft dat niet meer op zijn netvlies staan.
Inderdaad heel andere koek dan het doordachte koersen nu.
Inderdaad heel andere koek dan het doordachte koersen nu.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Tja wie wordt de echte bergkoning deze Tour?
Aanvallers ala pantani, Contador of van Impe en Kuijper zijn er niet meer in dit tijdperk.
Aanvallers ala pantani, Contador of van Impe en Kuijper zijn er niet meer in dit tijdperk.