Natuurlijk doet-ie dat niet. Daar vindt hij zichzelf veel te geweldig voor. . Lekker makkelijk, renners om de haverklap beschuldigen. En niet met bewijs hoor, neen, de ploeg of ploegdokter volstaan.timo2.0 schreef: ↑22 nov 2020 11:51 Achgossie, moet je het vuurtje weer even komen opstoken? Het is goed met je, Daniël opperde Engels, ik opperde Wielinga, en als je de voorgaande 1403 pagina's in dit topic doorloopt vind je nog tientallen forumleden die vergelijkbare opmerkingen maakten, Een renner die bij Cecchini trainde terwijl hij voor Saunier-Duval reed, krijgt bij mij geen moment het voordeel van de twijfel.
Het dopingtopic 2.0
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij wordt dit soort gedrag uitgelokt door de KNWU en de UCI door zo vreselijk geheimzinnig te doen en dingen weg te moffelen. Zo wordt het nooit wat met een transparante wielersport.
En er is alleen maar geroepen om wie het mogelijk zou kunnen gaan. En dan ligt een suggestie zoals die van Timo toch wel binnen de logica omdat die voldoet aan veel van de mogelijke randvoorwaarden. Saunier Duval heeft op zijn zachtst gezegd een bewezen reputatie.
En er is alleen maar geroepen om wie het mogelijk zou kunnen gaan. En dan ligt een suggestie zoals die van Timo toch wel binnen de logica omdat die voldoet aan veel van de mogelijke randvoorwaarden. Saunier Duval heeft op zijn zachtst gezegd een bewezen reputatie.
Less is bore
Over wegmoffelen gesproken: uit het Evenepoel topic...
gede schreef: ↑28 aug 2020 22:45 Dit lijkt me nog niet voorbijgekomen hier. Ik haat over het algemeen verdachtmakingen, maar dit is toch een bizar voorvalletje. Ik zou graag een langer beeld zien om te zien of hij nog andere dingen weghaalde ook...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202008 ... rVsTa3JCzE
Heeft "gede" Evenepoel al publiekelijk excuses gemaakt voor deze verdachtmaking of vind hij zichzelf daar te belangrijk voor?gede schreef: ↑29 aug 2020 11:44 Daar ben ik het deels mee eens, maar dat is nou juist het probleem. Zie je hem nou alle zakken goed aftasten en leegmaken? Absoluut niet. Hij vist heel welgemikt iets uit 1 zakje dat hij dan razendsnel wegmoffelt. Ik vind dat er in het geval van een beladen sport er erg bizar uitzien. Daarom dat ik al zei: een wat langer beeld vooraf zou nuttig zijn.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ik heb hem ten eerste niet van doping verdacht. Ik heb gezegd dat je dat beter niet doet in een beladen sport.timo2.0 schreef: ↑22 nov 2020 14:17gede schreef: ↑28 aug 2020 22:45 Dit lijkt me nog niet voorbijgekomen hier. Ik haat over het algemeen verdachtmakingen, maar dit is toch een bizar voorvalletje. Ik zou graag een langer beeld zien om te zien of hij nog andere dingen weghaalde ook...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202008 ... rVsTa3JCzEHeb je Evenepoel al publiekelijk excuses gemaakt voor deze verdachtmaking?gede schreef: ↑29 aug 2020 11:44 Daar ben ik het deels mee eens, maar dat is nou juist het probleem. Zie je hem nou alle zakken goed aftasten en leegmaken? Absoluut niet. Hij vist heel welgemikt iets uit 1 zakje dat hij dan razendsnel wegmoffelt. Ik vind dat er in het geval van een beladen sport er erg bizar uitzien. Daarom dat ik al zei: een wat langer beeld vooraf zou nuttig zijn.
Maar ik voel me heus niet zo verheven als iemand die niets anders doet dan de ene na de andere door het slijk halen. Ik wil zonder probleem zeggen dat Evenepoel in mijn ogen nog steeds brandschoon is en het grootste talent sinds decennia.
Zo, daar heb je het .
Over een renner die getraind door Cecchini voor Saunier-Duval uitkwam ga ik zonder bewijs niet beweren dat hij in mijn ogen nog steeds brandschoon is (en het grootste talent sinds decennia ga ik Wielinga al helemaal niet noemen, zelfs al verbleken de tijden van Porte en Pogačar bij wat hij op Strava doet ).
fietsen doe ik net als een prof,
Eigenlijk heeft u geluk dat u een totaal onbeduidend individu bent met laffe verdachtmakingen als grootste hobby, u zou anders nogal aangeklaagd worden, denk ik.timo2.0 schreef: ↑22 nov 2020 14:25 Over een renner die getraind door Cecchini voor Saunier-Duval uitkwam ga ik zonder bewijs niet beweren dat hij in mijn ogen nog steeds brandschoon is (en het grootste talent sinds decennia ga ik Wielinga al helemaal niet noemen, zelfs al verbleken de tijden van Porte en Pogačar bij wat hij op Strava doet ).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kom op jongens, als zelfs Saunier Duval niet meer als dubieus mag worden benoemd, dan ben je wel heel naief hoor.
Less is bore
U mag dat zo zien, maar ik houd in werkelijkheid nogal graag van 'n stukje bewijs vooraleer mensen ad personam aan de schandpaal genageld worden.daniel1975 schreef: ↑22 nov 2020 21:08 Kom op jongens, als zelfs Saunier Duval niet meer als dubieus mag worden benoemd, dan ben je wel heel naief hoor.
Google eens op Wielinga en Fuentes.
Thomas Dekker liet later ook in zijn boek optekenen dat hij zijn ploeggenoot tegen kwam in een hotel in Spanje. En nee, die was niet op trainingsstage.
Thomas Dekker liet later ook in zijn boek optekenen dat hij zijn ploeggenoot tegen kwam in een hotel in Spanje. En nee, die was niet op trainingsstage.