Ik vind het een beetje droevig dat sommigen de discussie gewoon belachelijk maken. Puik werk... kan je meteen elk meningsverschil op een forum stoppen zo!
paulusR3 schreef:Bovendien zou ik me kunnen voorstellen dat niet veel profrenners op hem zitten te wachten, na al die bekentenissen en verdachtmakingen richting het huidige prof-peloton...
Idd.
Uiteraard mag iedereen hierover van mening verschillen, maar ik dacht het interessant te vinden dit even aan te halen.
Ter vergelijking: dr. Ferrari werd in een bepaalde zaak ook verdacht en toch gingen andere renners nog steeds bij hem. Toen kregen zij wel plots iedereen over zich? Welnu, Kohl wordt verdacht voor het handelen in dopingprodukten en zelfs het verhuren van een toestel voor bloeddoping, dus waarom dan geen vragen stellen bij wie zomaar met hem bevriend is (temeer daar het collega-wielrenners zijn die persoonlijk benadeeld zijn door zijn dopinggebruik)?
Oh ja, de kritische noot liever belachelijk maken ipv gewoon van mening te verschillen. Proficiat aan die sportieve forumleden daarvoor.