Het dopingtopic 2.0
-
- Forum-lid
Dus nog steeds rijdende apothekers....

-
- Forum-lid
https://wielerrevue.nl/artikel/76954/bu ... inalekoker
Ach, de 10-jaarlijkse ophef over de finalekoker.
Ach, de 10-jaarlijkse ophef over de finalekoker.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zijn aan alle ploegen artsen verbonden die dat voor mogen schrijven. Of spul komt uit andere landen waar het wel vrij verkrijgbaar is.
Over UAE maak ik mij overigens totaal geen illusies gezien het fantastische verleden van de CEO die op sterven heeft gelegen door doping.
@7wtkg: je vergeet het flesje van Remco in Lombardije. Das geen 10jr terug
Over UAE maak ik mij overigens totaal geen illusies gezien het fantastische verleden van de CEO die op sterven heeft gelegen door doping.
@7wtkg: je vergeet het flesje van Remco in Lombardije. Das geen 10jr terug

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Daar zit dus de fout. Een arts zou zich niet moeten verbinden aan een ploeg. Een arts is er om zieke mensen te genezen. Dat is zijn/haar functie. Nu vervullen ze een heel andere rol, renners beter laten presteren. No matter what, ze moeten harder koersen. Dat is tegenstrijdig met het ethische belang, de bescherming van de gezondheid van de renners. Ofwel,..... maak het onmogelijk dat ploegen artsen op de loonlijst hebben. Kunnen die ook niks meer voorschrijven. Niet dat daarmee het probleem wordt opgelost. Op slinkse wijze lukt het onethische ingestelde beunhazen van ploegleiders natuurlijk allesdaniel1975 schreef: ↑20 apr 2025 09:30 Zijn aan alle ploegen artsen verbonden die dat voor mogen schrijven....

Live fast; die young. mijn blog
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Het zal ‘m in de naam zitten (Ezechiël). Die komt er in het oude testament ook al niet lekker vanaf qua klikken en liegen.Patrick VB schreef: ↑03 mei 2025 21:51 https://cyclinguptodate.com/cycling/i-n ... retirement
Hij heeft het nooit gedaan.![]()
Voor de goede orde: ik ben totaal niet gelovig hoor!! Maar ik ken nu eenmaal al die sprookjes vanuit mijn studie.
Adversity is the Catalyst of Change