Wielerseizoen 2024
Het lijkt mij een gelijkwaardige of zelfs betere wegrenner te gaan worden dan van Aert en vd Poel. Slim om zo jong al die overstap te maken.lugosi schreef: ↑12 aug 2024 18:22Met zo'n finish kan ie nog wel leuke koersen winnen sprint gewoon iedereen uit het wiel en heeft tijd zat om te vieren. Voor de criticasters die hier bij de vorige overwinningen van Nys junior de zwakte van het deelnemersveld aanvoerden, de top 10:Patrick VB schreef: ↑12 aug 2024 17:29 Thibau Nys wint eerste rit in ronde van Polen
https://sporza.be/nl/matches/wielrennen ... 691427854/
1. Nys 2. Kelderman 3. Nerurkar 4. Vingegaard 5. Mohoric 6.Ulissi 7. Gregoire 8. Fuglsang 9. Majka 10. Conci
Campagnolo Ultra Dork
In potentie Strade Bianche, MSR, RVV, Amstel, Waalse Pijl, LBL en Lombardije? Daar kun je een mooi palmares mee opbouwen, zeker als je net een paar jaar meer de tijd hebt.
Ik hoop het in ieder geval. Erg sympathieke jongen en de meeste van die koersen kunnen wel een extra kanshebber gebruiken.
Campagnolo Ultra Dork
Nys rijdt maar één koers meer (Plouay) dit jaar. Voldoende voor zo'n jonge renner.
Het WK is een erg lange koers en zijn coach (Paul van den Bosch) ziet hem liever nog niet te veel en ook niet te lang rijden.
Goed idee denk ik dan.
Hoelgaard wint Tour of Leuven (GP Jef Scherens) voor Mike Teunissen.
Bizar momentje op enkele km van de streep, toen Teunissen leek terug te komen op de ontsnapte Hoelgaard.
Hij kwam tot op 5 seconden, maar toen had Hoelgaard geluk dat een vriendelijke motorrijder van een fotograaf hem een kilometertje van zeer dichtbij uit de wind zette. De voorsprong verdubbelde en de race was voorbij. Zonder moto zag ik Theunissen nog terugkeren bij Hoelgaard.
Bizar momentje op enkele km van de streep, toen Teunissen leek terug te komen op de ontsnapte Hoelgaard.
Hij kwam tot op 5 seconden, maar toen had Hoelgaard geluk dat een vriendelijke motorrijder van een fotograaf hem een kilometertje van zeer dichtbij uit de wind zette. De voorsprong verdubbelde en de race was voorbij. Zonder moto zag ik Theunissen nog terugkeren bij Hoelgaard.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gent-wevelgem 2005, wie weet het niet meer..... Blijft sneu als autos en motoren het koersverloop en de winnaar beinvloeden.
(om over de acties van Leo van Vliet maar niet te spreken)
(om over de acties van Leo van Vliet maar niet te spreken)
Less is bore