Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het dopingtopic 2.0

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 11 feb 2010 12:56

Even lichtelijjk Off Topic naar aanleiding van AM zijn post. Nooit gezocht eigenlijk.
Google.......EPO+Kopen. Eerste hit en je krijgt een complete apotheek voor je kiezen. niet normaal meer

Pagina komt van een ISP in Canada.

Nogal wat 'troep' uit China. Kun je mooi een China framepje opvullen met EPO en laten shippen :D

Maar goed. Wel redelijk onrustbarend dat het dus zo makkelijk te krijgen is. Daarentegen was het ook wel te verwachten aangezien je het tegenwoordig zo gek niet kunt bedenken en je kunt het wel vinden op Internet. De kracht en zwakte van 'het nieuwe medium'

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

edwin01
Forum-lid

edwin01 11 feb 2010 14:18

ZorroI schreef:Even lichtelijjk Off Topic naar aanleiding van AM zijn post. Nooit gezocht eigenlijk.
Google.......EPO+Kopen. Eerste hit en je krijgt een complete apotheek voor je kiezen. niet normaal meer

Sodemieters..... Als iemand de WADA-dopinglijst zoekt, hier staat ie..........

chassepatate
Forum-lid

Gebruikersavatar chassepatate 11 feb 2010 14:30

ZorroI schreef:Even lichtelijjk Off Topic naar aanleiding van AM zijn post. Nooit gezocht eigenlijk.

Nogal wat 'troep' uit China. Kun je mooi een China framepje opvullen met EPO en laten shippen :D

Maar goed. Wel redelijk onrustbarend dat het dus zo makkelijk te krijgen is. Daarentegen was het ook wel te verwachten aangezien je het tegenwoordig zo gek niet kunt bedenken en je kunt het wel vinden op Internet. De kracht en zwakte van 'het nieuwe medium

Vaak (bijna altijd) hebben deze "internetwinkels" niet traceerbare locaties.
Het gebeurt veelal dat je niet eens iets krijgt toegestuurd terwijl je wel de centjes hebt overgemaakt, als je wel iets krijgt toegestuurd is de kans zeer groot dat het nep spul is, levensgevaarlijk dus.
Daarbuiten loop je de kans opgepakt te worden zodra je het pakketje in ontvangst neemt...

Tja en niemand doet aangifte omdat ze opgelicht zijn of omdat ze hun dope niet krijgen...

Trouwens, dit is niet uit eigen ervaring ;)

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 11 feb 2010 14:44

Chasse Patate schreef:

Maar goed. Wel redelijk onrustbarend dat het dus zo makkelijk te krijgen is. Daarentegen was het ook wel te verwachten aangezien je het tegenwoordig zo gek niet kunt bedenken en je kunt het wel vinden op Internet. De kracht en zwakte van 'het nieuwe medium

Vaak (bijna altijd) hebben deze "internetwinkels" niet traceerbare locaties.
Het gebeurt veelal dat je niet eens iets krijgt toegestuurd terwijl je wel de centjes hebt overgemaakt, als je wel iets krijgt toegestuurd is de kans zeer groot dat het nep spul is, levensgevaarlijk dus.
Daarbuiten loop je de kans opgepakt te worden zodra je het pakketje in ontvangst neemt...

Tja en niemand doet aangifte omdat ze opgelicht zijn of omdat ze hun dope niet krijgen...

Trouwens, dit is niet uit eigen ervaring ;)

U spreekt daarentegen als een kenner :P

Anyway, de winter OS zijn nog niet begonnen of we hebben al 30 positieve gevallen. Wie o wie is er stout geweest?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

dario
Forum-lid

dario 11 feb 2010 16:08

Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

dario
Forum-lid

dario 12 feb 2010 20:47

Die '30 pre-olympische dopinggevallen' blijkt zowaar niet meer dan een bedrieglijke publiciteitsstunt van het WADA te zijn!
zie:
http://www.faz.net/s/RubF2A58246382C443 ... 1AF82490AD
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

simen
Forum-lid

simen 12 feb 2010 21:24

Wellicht heeft de anti doping beweging een fake shop opgericht.
Om zo eens te zien wie er allemaal loopt te shoppen.
Word het helemaal spannend.
Zij is ook tegen

dehulk
Forum-lid

dehulk 13 feb 2010 18:10

Over een hypocriet gesproken Ricardo Ricco wat een eikel
http://www.cyclingnews.com/news/ricco-s ... a-positive

dj
Forum-lid

dj 13 feb 2010 19:33

ik hoop dat Bram Tankink hem alsnog op zijn bek slaat!
Overigens weer een Italiaan met een mooie naam gepakt:
http://velonews.competitor.com/2010/02/ ... epo_104974

fizik
Forum-lid

fizik 13 feb 2010 22:00

Die Ricco is wel een aparte kerel volgens mij. Het lijkt me overigens niet bevorderlijk voor zijn imago dat vriendin gesnapt wordt.

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 14 feb 2010 19:19

GastheerG schreef:
fizik schreef:Die Ricco is wel een aparte kerel volgens mij. Het lijkt me overigens niet bevorderlijk voor zijn imago dat vriendin gesnapt wordt.

Hij heeft het ook uitgemaakt met haar! Hij wil geen slikker als partner (kom er maar in Danny:D)

Ik maak me grote zorgen. Bijna 24 uur en nog geen teken van leven. Planet Earth to Danny!! :D Winterdip?

Zee off topic dit filmpje maar het linkt wel.

Danny, denk om Uwe whereabouts jong!! Dju zeg.

OK, back on topic.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie