Wielerseizoen 2024
-
- Forum-lid
Buiten de prestatie van Wiebes heb ik naar een bijzonder saaie koers gekeken. Het parcours is inderdaad EK-onbwaardig.(laatste 50km gekeken) . Maar de dusver uitskende NL ploeg in de laatse km helemaal overruld, maar Lorena trekt zich daar schitterend uit.
-
- Forum-lid
Daarvoor probeerde ze het wel hoor. Veel aanvallen gezien, maar Nederland pakte alles terug. Op een gegeven moment zijn de aanvallers leeg natuurlijk. Denk wel dat daarom de lead out van NL ook minder was.
Wat me wel verbaasde is dat het steeds eenlingen waren..je kan ook met nog 2-3 concurrenten tegelijk aanvallen, dan heb je meer kans. Dat gezegd hebbende, de Oranjes zaten er zo dicht bovenop, dat het gewoonzeer lastig werd.
Wat me wel verbaasde is dat het steeds eenlingen waren..je kan ook met nog 2-3 concurrenten tegelijk aanvallen, dan heb je meer kans. Dat gezegd hebbende, de Oranjes zaten er zo dicht bovenop, dat het gewoonzeer lastig werd.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Sprinters moeten ook WK/EK kunnen winnen. Wel het liefst een Gent-Wevelghem achtig parcours, dat het niet zeker een sprint wordt.Dubbeldekker schreef: ↑14 sep 2024 17:00 Ja inderdaad. Ook wel een beetje het gevolg van dit niet heel selectieve parcours hoor.
Als een wk of ek in een massasprint eindigt vind ik het parcours onwaardig voor zo’n wedstrijd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1Dubbeldekker schreef: ↑14 sep 2024 17:00 Ja inderdaad. Ook wel een beetje het gevolg van dit niet heel selectieve parcours hoor.
Als een wk of ek in een massasprint eindigt vind ik het parcours onwaardig voor zo’n wedstrijd.
Maar het EK is natuurlijk sowiso een flutprijs zonder heel veel waarde.
Less is bore
Wat je zegt , losse flodders van eenlingen…jbams schreef: ↑14 sep 2024 20:27 Daarvoor probeerde ze het wel hoor. Veel aanvallen gezien, maar Nederland pakte alles terug. Op een gegeven moment zijn de aanvallers leeg natuurlijk. Denk wel dat daarom de lead out van NL ook minder was.
Een uitgelezen wedstrijd om alles of niets te koersen er telde maar één plaats, je kon als collectief B landen de handen in een slaan en de Nederlandse ( en minder mate de Italianen ) het toch wel wat lastiger maken.
-
- Forum-lid
Maar wie gaat de sprint nu aantrekken voor Kooij?!
Ik zet mijn geld op Milan…
Ik zet mijn geld op Milan…
-
- Forum-lid
‘T was gelukkig niet te veel geld