Het dopingtopic 2.0
paulusR3 schreef:Jorisb schreef:Mooi stuk van Ducrot ! Veel beter dan dat van Van Nieuwkerke.
Het ontgaat ducrot wel compleet dat de brief van Karl Vannieuwkerke als column bedoeld was. Das toch iets anders dan verslaggeving....
Kan wel zo zijn, maar Vannieuwkerke is toch ook (in de eerste plaats?) verslaggever. Dan heb je toch een zekere verantwoordelijkheid/mores uit te dragen IMHO.
Tenenkrommend was ook bij mij de overheersende emotie na het lezen van z'n stukkie.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
eelcoz schreef:Maarten Ducrot reageert op Vannieuwkerke:
http://nos.nl/artikel/155363-open-brief ... kerke.html
En Vannieuwkerke heeft weer een brief aan Ducrot teruggeschreven
http://vannieuwkerke.wordpress.com/2010 ... ucrot-nos/
Leuke journalistiek zo!
Dario schreef:Die pathetische wanker heeft dus ook een eigen site om zijn masturbatorische proza over de wereld uit te storten. Tjongejongejonge...
Heb je het gelezen? Het gaat hiet niet om persoonlijke voorkeuren (Vannieuwkerke dan wel Ducrot).
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Mooi. Polemiek leidt tot wederzijds inzicht en verbroerdering. Siert de heren.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
ZorroI schreef:Dario schreef:Die pathetische wanker heeft dus ook een eigen site om zijn masturbatorische proza over de wereld uit te storten. Tjongejongejonge...
Heb je het gelezen? Het gaat hiet niet om persoonlijke voorkeuren (Vannieuwkerke dan wel Ducrot).
Waarover gaat dit eigenlijk wèl?
Maar ach, die Karl werd als jongetje waarschijnlijk veel gepest op school, dus we kunnen hem zijn hunker naar bevestiging allicht niet kwalijk nemen. Gelukkig zijn we niet verplicht om het ook te lezen...
Een echte journalist gebruikt overigens nooit het woord "ik".
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, dus al die mensen die Cancellara dit voorjaar een 'brommer' noemden hadden meer gelijk dan ze dachten
Ik geloof het niet echt eigenlijk. Het zal best kunnen, maar dit zou toch opvallen bij een controle (gewicht?) om maar niet te spreken over de blamage als ze gepakt worden.
Ik geloof het niet echt eigenlijk. Het zal best kunnen, maar dit zou toch opvallen bij een controle (gewicht?) om maar niet te spreken over de blamage als ze gepakt worden.
Less is bore
Als je dan gepakt wordt, hoeven ze niet eens te schorsen. Ik denk dat je je dan nooit meer in het peleton durft te vertonen.
Ik zie op de site van http://www.gruberassist.com/ dat je zoiets kunt inbouwen in een mtb... Nooit te oud om te beginnen? Nieuw middel om je midlife-crisis invulling te geven? Voor de echte steile bergen? Maarja, er zal heus wel weer een markt voor zijn.
Ik zie op de site van http://www.gruberassist.com/ dat je zoiets kunt inbouwen in een mtb... Nooit te oud om te beginnen? Nieuw middel om je midlife-crisis invulling te geven? Voor de echte steile bergen? Maarja, er zal heus wel weer een markt voor zijn.
Daniel1975:////Ik geloof het niet echt eigenlijk. Het zal best kunnen, maar dit zou toch opvallen bij een controle (gewicht?) om maar niet te spreken over de blamage als ze gepakt worden///
fietsen worden bij klassiekers niet gecontroleerd op gewicht en zeker niet alle fietsen die op de auto staan! fietsen worden eigenlijk alleen maar gewogen voor bergetappes.
opeens niet meer zo vreemd dat cancelara tijdens de ronde van vlaanderen en roubaix allebij van fiets wisselde voordat hij zijn beslissende aanval plaatste? eerste 4 uur lekker kunnen meefietsen met strapondersteuning en dus minder krachten verspillen!
maar het zijn maar geruchten.....
fietsen worden bij klassiekers niet gecontroleerd op gewicht en zeker niet alle fietsen die op de auto staan! fietsen worden eigenlijk alleen maar gewogen voor bergetappes.
opeens niet meer zo vreemd dat cancelara tijdens de ronde van vlaanderen en roubaix allebij van fiets wisselde voordat hij zijn beslissende aanval plaatste? eerste 4 uur lekker kunnen meefietsen met strapondersteuning en dus minder krachten verspillen!
maar het zijn maar geruchten.....
-
- Forum-lid
Broodje aap.
Je moet dan eerst bijna 2 kilo ergens uitsparen om die ‘moter met toebehoren’ onder te brengen.
Maar je staat toch wel mondiaal voor paal als je ontdenkt zou worden.
Je moet dan eerst bijna 2 kilo ergens uitsparen om die ‘moter met toebehoren’ onder te brengen.
Maar je staat toch wel mondiaal voor paal als je ontdenkt zou worden.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit