Het gaat niet over saaie Denen, elke kritiek op een renner die in Nederlandse dienst rijdt valt zwaarder hier. Dat was vroeger met Roglic zo, en dan met VanAert en met Vinge. (lees er de rondetopics van de voorbije jaren maar op na)daniel1975 schreef: ↑14 okt 2024 22:07 Ik heb weinig nationalistische gevoelens bij saaien Denen….
Ik vind het vooral heel grappig dat er een flinke vrachtwagen whataboutism over de laatste pagina’s wordt uitgestrooid en niet/nauwelijks ingaat op de absurde superioriteit van Pogi.
Je kan dat ook omdraaien. Er is geen absurde superioriteit van Pogi, maar een logische progressie van een fenomeen, al van kindsbeen af; en misschien wel het talent heeft om de grootste ooit te overtreffen.
Dat een visboer plots de grootste ronderenner wordt is logischer zeker?
Het gaat hier niet over whataboutism, de vergelijking tussen beider carrières toont mijn inziens aan dat de meest onlogische progressie niet die van Pogi is, maar blijkbaar wel de meeste verdachtmakingen oproept in bepaalde landen. Dat zegt dan iets over de methode waarmee de feiten beschouwd worden.