Wielerseizoen 2024
Dus als ze bij visma dit keer de tegenstand verpulveren in een tijdrit zal het niet enkel aan het achterwege van lak op het kader maar ook aan een helm liggen?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- thestudent
- Forum-lid HC
team visma 15e in de teamclassificatie. Die helm is nog niet niet erg succesvol.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
De Wielergod straft direct!
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Schijnbaar moet vooral Wout van Aert veel voordeel gaan ondervinden van die startrooper helm ….
https://sporza.be/nl/2024/03/04/na-de-g ... ium=social
https://sporza.be/nl/2024/03/04/na-de-g ... ium=social
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Vanaf opzij ziet het er iets logischer uit - dicht het gat tussen de onderarmen en hoofd/borst. Maar ja, die punt naar voren. Daar maken ze wel een punt ja..
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- Enzzo
- Forum-lid HC
Het zal ongetwijfeld goed getest zijn maar gezien de ruime vorm van het vizier en de ruimte tussen het gezicht en de armen lijkt me dat wervelingen ter hoogte van de mond misschien toch wel een nadeel kunnen gaan vormen voor zuurstofopname....MarkVeenstra schreef: ↑04 mar 2024 21:44 Vanaf opzij ziet het er iets logischer uit - dicht het gat tussen de onderarmen en hoofd/borst. Maar ja, die punt naar voren. Daar maken ze wel een punt ja..
Helm Jumbo.jpg
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Dan zitten ze de lengte van de kousen te meten, maar dit mag wel.....
- thestudent
- Forum-lid HC
helm lijkt ook vrijwel geen ventilatie te hebben.
Ik ben bang dat ik toch ergens een grens moet trekken. Kappen met die ongein. Zelfs F1 zou dit soort ongein niet toestaan. Dit is eigenlijk het voorhoofd verlengen naar een soort haaienkop. Nu heb je wel een extra kreukelzone voor frontale aanrijdingen.
Zonder vizier kan je mooi zien hoe ver dat loopt.
Er zijn grenzen in mijn ogen. Ook de aerosok van specialized is me een doorn in het oog.
Ik ben bang dat ik toch ergens een grens moet trekken. Kappen met die ongein. Zelfs F1 zou dit soort ongein niet toestaan. Dit is eigenlijk het voorhoofd verlengen naar een soort haaienkop. Nu heb je wel een extra kreukelzone voor frontale aanrijdingen.
Zonder vizier kan je mooi zien hoe ver dat loopt.
Er zijn grenzen in mijn ogen. Ook de aerosok van specialized is me een doorn in het oog.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!