Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
nou als Vollering Luik-Bastenaken-Luik nu (4.5km te gaan) niet wint met al dat kopwerk van Van Der Breggen dan zou dat wel zuur zijn.
En geweldig afgemaakt door Vollering
En geweldig afgemaakt door Vollering
Laatst gewijzigd door BartNL op 25 apr 2021 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben serieus onder de indruk van de prestatie van Van der Breggen, gelukkig maakte Vollering het ook af. Zonder Van der Breggen zag ik VanVleuten winnen. Vos komt net iets te kort op de cruciale stukken bergop.
VanVleuten rijdt ook sterke sprint, misschien beter nog iets langer gewacht, maar uiteindelijk is Vollering toch de snelste.
VanVleuten rijdt ook sterke sprint, misschien beter nog iets langer gewacht, maar uiteindelijk is Vollering toch de snelste.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Wat een prachtige wedstrijd zeg. En je zal maar zo iemand als Van der Breggen voor je hebben werken. Dat geeft ook wel druk.
Knap afgemaakt door Vollering.
Knap afgemaakt door Vollering.
Dat is wel een HELE straffe zege.
-
- Forum-lid
Tadaaaaa. Prachtige overwinning en meer dan gegund. als je het in dit elitegroepje zo af kunt maken. Hoop dat we nog heel veel van haar gaan zien.uninvitedguest schreef: ↑21 apr 2021 16:01 Vollering gaf aan geen goede benen te hebben en zich op te offeren voor Anna. Nou lijkt me aardig gelukt.
Weet niet eens of ze meedoet, maar gezien haar voorjaar zou ik zondag zeggen: SD Worx voor Vollering! (Als ze goeie benen heeft dan hè )
Edit typo.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
De "Tour de Rie Rie" vlogs van Riejanne Markus geven altijd een heel leuk inkijkje in hoe het er achter de schermen aan toe gaat bij Jumbo Visma. En die over de Gold Race is uiteraard extra leuk door de zege van Vos
https://youtu.be/bseRrXSXBI8
https://youtu.be/bseRrXSXBI8
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- robbebopper
- Forum-lid HC
De analyse van Vos voor de wedstrijd in de bus was wel erg raak!
Ja, die opmerking van het ontploft aan de voet van de Cauberg en als er dan op de top een stuk of twee vooruit zijn dan loont het om die laatste vlakke twee kilometers te blijven rijden. Alsof ze een glazen bol heeft maar dat heet dus gewoon koersinzicht en een dijk aan ervaring. Mooi eerlijk ook in haar overwinningstoespraakje bij de champagne.
fietsen doe ik net als een prof,