Citaat zie 24.
Jan W.F. :- ' Van contador is bekend dat hij door gebruik 2x een bloedprop heeft opgelopen. Beroep je een beetje op bronnen hè Max. Van Contador is nl. bekend dat hij door een aangeboren afwijking, een erfelijke aandoening n.b., een herseninfarct heeft gehad, en daarvoor een zware hersenoperatie en revalidatie moest ondergaan. Zie bijv. [url=
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielr ... n/1.159914] Alberto Contador maakt Johan Bruyneel blij op Sporza.be.
Het is dacht ik niet aan ons om van een door artsen geconstateerde aangeboren afwijking dopinggebruik te maken-'.
In spanje lees je dit zelfde kinderlijke verhaal over contador. In italie las ik hetzelfde, in Frankrijk en duitsland ook. Dan vallen je franken met bakken tegelijk. Zo wordt t gespeeld dus. De pers/media worden ingezet om de lezer dit te doen laten geloven met resultaat...doch.
Wanneer en waar die z.g. aangeboren afwijkingen ...welke 'zware' hersenoperatie... welk jaar... welk ziekenhuis e.a........?
Grotendeels zo uit de duim..? sentimenteel en kan t nog wat meisjesachtiger. Zakdoekjes werk. Meer is t niet....minder Zeker niet...!
Want bezie hoe hij op deze wijze alles pakt wat voor een Ricco, Rass, Jaksche e.a. tot 2 jaar leidt.......? Zie en begrijp .....?
Contador renner 31 lijst fuentes heeft mensen in dienst om dit soort stories aan de pers te 'melden'. Waarom vraag je je af......
Heeft hij langer als Jaksche bij Fuentes aan t lijntje gelegen. Wel zekers.
Jaksche krijgt ondanks zijn boek en goed gedrag 2 jaar schorsing. Contador wint zelfs de Tdfr of beter krijgt de overwinning toegeworpen.
Daar waar de bloedzakken van Jaksche e.a. Niet door de gootsteen gespoeld worden waren die van contador allang in t riool...
Aan jou de vraag: Als je 2x een bloedprop heb opgelopen en de rest van de soap-verhalen: welke dopemiddelen mag hij nu Reglementair-uci nemen welke voor een andere renner verboden zijn en direct 2 jaar schorsing betekenen .........?
Heel goed gespeeld en op touw gezet daar heb ik bewondering voor. Hoe en dat dit Team contador zo ver gaat is klasse buitencategorie. Elke overwinning is slechts een logisch vervolg.