WK 2024 mannen en vrouwen
-
- Forum-lid HC
Ja dan is strada bianchi ook gravel.
Als mensen het leuk vinden is het voor mij prima, daar niet van.
Maar het gros wat ik aan europeese gravelwedstrijden zie is een kruising tussen urban riding en gravel en nog levensgevaarlijk ook.
Daar gaan nooit lang vergunning voor gegeven worden of er gaan zware ongelukken gebeuren.
Als mensen het leuk vinden is het voor mij prima, daar niet van.
Maar het gros wat ik aan europeese gravelwedstrijden zie is een kruising tussen urban riding en gravel en nog levensgevaarlijk ook.
Daar gaan nooit lang vergunning voor gegeven worden of er gaan zware ongelukken gebeuren.
-
- Forum-lid
Weet iemand op welke fietsen de toppers gereden hebben?
Michiel
-
- Forum-lid
Ik zei het al, thuis in de huiskring, voor de eigenlijke sprint nog moest beginnen; Lotte moet/mag op kop beginnen maar het tempo goed onderhouden en zeker geen korte sprint rijden . Wat een beginnersfout, moet nog veel leren op taktisch vlak.daniel1975 schreef: ↑06 okt 2024 15:09 Lotte wachtte te lang. In een lange sprint had ze nog een kansje gehad tegen de explosieve Vos.
Maar je zag het tijdens de wedstrijd al Vosje reageerde veel vinniger (alerter) de gebeurtenissen.Alleen de commentatoren zien die dingen niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Same here. Verdiende overwinning. Enne, Lotte heeft vorige week sowieso de hoofdprijs al gepakt.
Less is bore
MVDP op de grail CFR
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Misschien kan hij bij het WK gravel van volgend jaar deelnemen met een fully en het jaar erop met een hardtail, dit om een bepaalde discussie te beslechten.
-
- Forum-lid
Die moet je even uitleggen.ColumsbusMJ schreef: ↑06 okt 2024 20:30 Misschien kan hij bij het WK gravel van volgend jaar deelnemen met een fully en het jaar erop met een hardtail, dit om een bepaalde discussie te beslechten.
Michiel