Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
-
- Forum-lid
Gelukkig is er toch nog een ploegje dat Lars Boom wil hebben....daniel1975 schreef: ↑03 jun 2021 19:05 Lars Boom..... zal wel aan mij liggen, maar ik heb niet het idee dat die jongen het buskruit heeft uitgevonden.
Geen idee wat je bezielt om nu alweer van ploeg te willen wisselen en ook de vraag welke ploeg hem zou willen hebben.
https://sporza.be/nl/2021/06/10/lars-bo ... 338984937/
Komt er kort gezegd gewoon op neer dat toen Kopecky bekend maakte dat ze naar SDWorx gaat, Boom het LIV management heeft laten weten dat hij met haar meegaat terwijl zijn contract nog doorliep in 2022. LIV heeft hem toen meteen maar weggestuurd.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Over het algemeen ben ik het ermee eens dat het vaak niet zwart wit is. In dit geval is het vrij duidelijk; zowel het A -staal als het B -staal waren positief.
Dat heet bewijs.
Als je er niet in slaagt om dat bewijs te weerleggen dan ben je schuldig.
Een uitspraak als "Sofie is onschuldig maar heeft niet de middelen om het te bewijzen" kan ik dan ook alleen maar bedenkelijk vinden.
Dat is goed voor haar en voor haar man en haar familie etc, maar je kan dat moeilijk een bewijs noemen, en zo dachten ze er bij Mitchelton Scott ook over.
Als je een verhaal over contaminatie wil brengen moet je het ook hard kunnen maken bij de disciplinaire, en daar wringt het schoentje.
Als je een verhaal over contaminatie wil brengen moet je het ook hard kunnen maken bij de disciplinaire, en daar wringt het schoentje.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ze had beter voetbalster kunnen worden…
Maskerend middel gevonden, zeggen dat het van je vrouw was, per ongeluk verkeerd gepakt; 9 mnd ipv volledige straf.
Er zijn meer renners die ook veroordeeld zijn voor cero-cero-cero-cero……
Zouden ze bij SD nu echt blij worden van Boom?
Maskerend middel gevonden, zeggen dat het van je vrouw was, per ongeluk verkeerd gepakt; 9 mnd ipv volledige straf.
Er zijn meer renners die ook veroordeeld zijn voor cero-cero-cero-cero……
Zouden ze bij SD nu echt blij worden van Boom?
Less is bore
Ze hebben hem toch zelf een contract gegeven? Maar ik denk niet dat het goed gaat.