Wielrennen OS 2024
-
- Forum-lid
Ik hoop ander dat ze hun trucjes uit de vorige wedstrijd herhalen
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Behalve die move, in de laatste heat kwam hij ook boven de rode sprintlijn.
In 't Interview geeft Hoogland aan dat de jury hem netjes heeft uitgelegd dat het niet per se een regel is dat je onder die rode lijn moet blijven....
Toch onbegrijpelijk, man heeft geel, zwiept zijn tegenstander bijna onderuit, en blijft niet in de sprintlaan...
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Ik heb bij meerdere sporten gezien dat de jury niet de juiste beslissingen heeft genomen die toch beslissend waren voor de uitslag.MarkVeenstra schreef: ↑09 aug 2024 22:50Behalve die move, in de laatste heat kwam hij ook boven de rode sprintlijn.
In 't Interview geeft Hoogland aan dat de jury hem netjes heeft uitgelegd dat het niet per se een regel is dat je onder die rode lijn moet blijven....
Toch onbegrijpelijk, man heeft geel, zwiept zijn tegenstander bijna onderuit, en blijft niet in de sprintlaan...
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Niet zo serieus deugen Jans, het zijn echte kanjers menig man zou er een voorbeeld aan kunnen nemen.
Had je Joosje Brug gezien? 2 blauwe ogen gebroken neus die moest vastgebonden worden door de coach omdat ze perse mee wilde spelen in de finale.
Had je Joosje Brug gezien? 2 blauwe ogen gebroken neus die moest vastgebonden worden door de coach omdat ze perse mee wilde spelen in de finale.
Gelukkig begrijp ik er niets van. Gaat niet om dat laatste stuk, dat heb ik echt wel meegekregen.
-
- Forum-lid
1,2,3,….10
-
- Forum-lid
Prachtig beest de rode wouw!