Mercier schreef:SpEric schreef:Livio Livius schreef:
Dan is de vraag zijn er onder de forum leden ex-prof renners die het (kunnen) weten en daarover willen en kunnen vertellen. En indien ze het niet willen vertellen waarom niet. Al hoewel ik me wel kan indenken waarom niet (negatieve publiciteit, misschien gevolgen voor prive en werk?).
.....
Zijn die er ? ((ex)prof)renners ?
Hier ?
Inderdaad Livio, oud-renners zouden heel wat kunnen vertellen. En dan heb ik het niet over bekentenissen maar op- en aanmerkingen t.a.v. voorgestelde oplossingen.
Ik heb in het vorige topic eens een keer zoiets vergeefs geprobeerd. Ik had toen nog de hoop, dat (oud-)renners in de betrekkelijke anonimiteit van een forum zouden willen reageren.....
Mmm, van Mercier en SpEric weet ik het niet, maar Livio L. wist of had moeten weten dat we op dit forum een ex-renner hebben gehad (of nog hebben, maar ja, hij meldt zich niet meer sinds pak 'm beet een half jaar geleden). Fietzbeest, remember? N.b. iemand die ons te kennen heeft gegeven in zijn tijd als professional Epo te hebben gebruikt.
Verder kan ik niemand bedenken maar ik heb het vermoeden dat er nog 1 à 2 op dit forum aanwezig zijn. Misschien wel meer, wie zal het zeggen?
Of we op aanvullingen/bijdrages van de kant van prof.'s zitten te wachten, is een andere vraag; want ja, dan kunnen we weer aanhoren hoe geweldig het allemaal wel niet geholpen heeft (zonder een referentiepunt te hebben), dat het alleen maar "met" i.p.v. "zonder" kan en dat er daarom ook geen oplossing voor de huidige dopingproblematiek is... iedereen gebruikt of de meesten gebruiken/blijven gebruiken etc etc. Maar wellicht dat het er hier allemaal wat levendiger op wordt als zij aan deze discussie gaan deelnemen.
Wat het initiatief voor en de ontwikkelingen op dit dopingtopic betreft, prima allemaal, maar er valt momenteel zo weinig te melden, nietwaar? Tja, en als je al iets - in mijn ogen belangrijks - aan de orde stelt (zie een van mijn laatste berichten op het vorige topic over exact hetzelfde onderwerp), dan wordt er niets mee gedaan; dus tot die tijd dat er wat mee gedaan wordt zal ik mij (maar) van deze discussie - als je al van discussie spreken mag - onthouden.