Ik vind het toch mooier dan van het mannenteam
Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind die Trek outfit ook wel een van de fraaiste in het peloton. Het fietsdesign ook trouwens.
Less is bore
Het wordt wel een zeer aantrekkelijk WK bij de dames (wisten we al) Maar nu plots de wederopstanding van Ceylin daar is en de schijnbaar mindere vorm van Lucinda, de continue goede prestaties van Betsema, blijft er voor mij toch veel onzekerheid over de afloop. Mogelijk zien we vandaag al iets klaarder na Brussel.Ik gun ze het alle drie.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
https://www.nu.nl/wielrennen/6109174/ex ... shoot.html
Ik snap haar standpunt van dubbele moraal.
Maar ik snap ook - met een blik op haar instagram - dat je best kritisch mag zijn of iemand in de functie van ploegleider zich op die manier zou moeten presenteren. Dat kan best impact hebben op een werkrelatie. En dat heeft - mijns inziens - dan niet zoveel te maken met dat zij vrouw is, of dat ze bij een mannenploeg aan de slag zou gaan.
Een mannelijke ploegleider die, bij wijze van spreken, een instagram vol heeft met zuipfeesten kan je ook prima van vinden dat iemand dat doet in zijn vrije tijd - maar dat het wel een bepaalde impact heeft als zo iemand een ploegleider is.
Ik snap haar standpunt van dubbele moraal.
Maar ik snap ook - met een blik op haar instagram - dat je best kritisch mag zijn of iemand in de functie van ploegleider zich op die manier zou moeten presenteren. Dat kan best impact hebben op een werkrelatie. En dat heeft - mijns inziens - dan niet zoveel te maken met dat zij vrouw is, of dat ze bij een mannenploeg aan de slag zou gaan.
Een mannelijke ploegleider die, bij wijze van spreken, een instagram vol heeft met zuipfeesten kan je ook prima van vinden dat iemand dat doet in zijn vrije tijd - maar dat het wel een bepaalde impact heeft als zo iemand een ploegleider is.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013