Het dopingtopic 2.0
cavendish?
Maakt ook niet uit,
Maakt allemaal niks uit, volgend jaar hebben we een mooi treintje:
Lance A
Vino
Contador
Rasmussen
( wellicht Boogerd (in de serie :als al die andere terugkomen waarom ik dan niet..))
Allemaal schone jongens.... :0)
Lance A
Vino
Contador
Rasmussen
( wellicht Boogerd (in de serie :als al die andere terugkomen waarom ik dan niet..))
giosbeast schreef:Maakt ook niet uit,
Lance A
Vino
Contador
Rasmussen
Je zou er bijna cynisch van worden...
LOL
Welnee, iedere keer wordt alleen mijn stelling: 'fietshelden bestaan niet'bevestigd.
Gewoon lekker zelf trappen en dan is 1 uur en 10 min op de alpe d'' huez ook een mooie tijd.
(Sterker nog, ik zou zo met al die uitvallers over een paar jaar goed genoeg zijn voor een tijdritklassement in de Tour ;0) )
Welnee, iedere keer wordt alleen mijn stelling: 'fietshelden bestaan niet'bevestigd.
Gewoon lekker zelf trappen en dan is 1 uur en 10 min op de alpe d'' huez ook een mooie tijd.
(Sterker nog, ik zou zo met al die uitvallers over een paar jaar goed genoeg zijn voor een tijdritklassement in de Tour ;0) )
-
- Forum-lid
Word helaas een freak-show. Maar iedereen weet natuurlijk wel dat al deze mooie prestaties niet op een bordje pasta en een biefstukje gereden kunnen worden helaas.
Alles met meer dan twee wielen is overbodig!!!