Het dopingtopic 2.0
-
- Forum-lid
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
NOS Teletekst schreef: 666 Teletekst wo 11 feb
***IELRENNEN***************************
**** Valverde opnieuw onder verdenking
**Het Italiaans olympisch comité heeft
Alejandro Valverde gesommeerd zich in
Rome te verantwoorden.Het CONI verdenkt
de Spanjaard van dopinggebruik.
De oproep aan de toprenner van Caisse
d'Epargne is een uitvloeisel van de
affaire Operacion Puerto.In de koelkast
van de Madrileense sportarts Eufemiano
Fuentes werden indertijd verscheidene
zakken bloed aangetroffen,mogelijk ook
van Valverde.Zijn betrokkenheid kon in
zijn eigen land niet bewezen worden.
Valverde kwam in beeld bij het CONI,
toen hij vorig jaar tijdens de Tour,die
ook Italië even aandeed,een bloed- en
urinemonster inleverde.Het DNA komt
overeen met bij Fuentes gevonden bloed.
volgende nieuws sport voetbal
- daniel1975
- Forum-lid HC
Veel te vroeg in het jaar! Dit soort ellende komt normaal pas medio juni weer in de media...
Less is bore
Dit jaar word echt een jaar van leugens en bedrog,vrees zelfs beetje een zwart jaar-mer ontzettend veel dopinggevallen!
(En weet niet meer juist waar ik het las over een nederlandse renner,maar kan met zekerheid zeggen dat hij zen spul in Belgie komt halen-Zeg alleen dat jij naar andere ploeg is verhuist en dat hij dikke Porsche heeft)
(En weet niet meer juist waar ik het las over een nederlandse renner,maar kan met zekerheid zeggen dat hij zen spul in Belgie komt halen-Zeg alleen dat jij naar andere ploeg is verhuist en dat hij dikke Porsche heeft)
il magnifico
@pantani:
Ja, ik voorspel ook weer een aantal positieve dopinggevallen dit jaar! En nou komt helemaal iets nieuws: misschien wel in de tour! Wacht even, dit zal helemaal schokkend zijn: wellicht een bekende renner die door de mand zal vallen...
Groet
Ja, ik voorspel ook weer een aantal positieve dopinggevallen dit jaar! En nou komt helemaal iets nieuws: misschien wel in de tour! Wacht even, dit zal helemaal schokkend zijn: wellicht een bekende renner die door de mand zal vallen...
Groet
pantani schreef:Dit jaar word echt een jaar van leugens en bedrog,vrees zelfs beetje een zwart jaar-mer ontzettend veel dopinggevallen!
en ik heb zojuist bij de kapper gehoord dat diezelfde renner wel eens bij de hoek omgaan tijdens de training geen richting aangeeft....
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
Als je straks ook nog gaat beweren dat het waarschijnlijk een renner is die de dagen ervoor opvalt door verbluffende prestaties dan worden je voorspellende gaven helemaal eng!Dogestyle schreef:@pantani:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ik moet het toch even opnemen voor Pantani. Door de tijd heen heeft 'ie vaker gelijk gehad. Het enige waar ik in bij kan blijven is het feit dat het nogal eens ongelukkig geschreven wordt. Het merendeel van ons dacht vorig jaar al door het dal te zijn gekomen, terwijl het dieptepunt in de Tour lag (qua grote namen).
sjezer schreef:Ik moet het toch even opnemen voor Pantani. Door de tijd heen heeft 'ie vaker gelijk gehad. Het enige waar ik in bij kan blijven is het feit dat het nogal eens ongelukkig geschreven wordt. Het merendeel van ons dacht vorig jaar al door het dal te zijn gekomen, terwijl het dieptepunt in de Tour lag (qua grote namen).
Jajaja, Pantani, de forum-nostradamus...
In het Engels is voor zoiets een mooie uitdrukking; de 'shotgun approach'
(je raakt altijd wel iets)
EDIT: waar ik nosferatu zij bedoelde ik nostradamus (met zijn strakke, groene broek).
.
..
(dat stond 'em goed!)
stop de tijd!
...
....
(sorry, vrijdag..)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?