Het dopingtopic 2.0
Mijn punt is: zolang er professioneel gewielrend wordt, zulllen renners blijven snoepen; zolang er gecontroleerd wordt zullen er renners betrapt worden. Dit ziet een blind paard aankomen, daar hoef je geen Nostradamus voor te zijn en is niets om achteraf over te zie-je-nou-wellen...
Persoonlijk ben ik blij dat er renners betrapt worden, dit wil zeggen dat de controles tot op zekere hoogte werken...(stel je de situatie voor dat er niemand betrapt zou worden, dat zou voor mij de sport ongeloofwaardiger maken)
Groet
Persoonlijk ben ik blij dat er renners betrapt worden, dit wil zeggen dat de controles tot op zekere hoogte werken...(stel je de situatie voor dat er niemand betrapt zou worden, dat zou voor mij de sport ongeloofwaardiger maken)
Groet
53x11 schreef:sjezer schreef:Ik moet het toch even opnemen voor Pantani. Door de tijd heen heeft 'ie vaker gelijk gehad. Het enige waar ik in bij kan blijven is het feit dat het nogal eens ongelukkig geschreven wordt. Het merendeel van ons dacht vorig jaar al door het dal te zijn gekomen, terwijl het dieptepunt in de Tour lag (qua grote namen).
Jajaja, Pantani, de forum-nosferatu...
In het Engels is voor zoiets een mooie uitdrukking; de 'shotgun approach'
(je raakt altijd wel iets)
Dit idee?
(waardeloze post, i know)
Nee,maar kan wel zeggen dat het het "godekind"van Nederland is.
Dat Lance dit jaar ook met veel show gaat afgevoert worden,zo in de aard als Rasmussen.
Dat een goede vriend van Tommeke nog meer aan het scarface-wit spul zit dan hij...en dat ik niet snap dat deze jongen nog niet is gepakt-Moet toch ook pissen neem ik aan?
Valverde,(Pereiro) en onze olympische jongen(waar ik naam ff ben van vergeten)gaan er dit jaar uitvliegen!
En ik ga niet overdrijven,maar vrees dat er dit jaar een 10-tal belgische jongens tegen de dopinglamp gaan vliegen.(Dat is al iets geformuleerden he?)
En nu gaat een belgische dokter in opspraak komen...Een gekent iemand in het peleton-Vooral naar eerst vernoemde!
Dat Lance dit jaar ook met veel show gaat afgevoert worden,zo in de aard als Rasmussen.
Dat een goede vriend van Tommeke nog meer aan het scarface-wit spul zit dan hij...en dat ik niet snap dat deze jongen nog niet is gepakt-Moet toch ook pissen neem ik aan?
Valverde,(Pereiro) en onze olympische jongen(waar ik naam ff ben van vergeten)gaan er dit jaar uitvliegen!
En ik ga niet overdrijven,maar vrees dat er dit jaar een 10-tal belgische jongens tegen de dopinglamp gaan vliegen.(Dat is al iets geformuleerden he?)
En nu gaat een belgische dokter in opspraak komen...Een gekent iemand in het peleton-Vooral naar eerst vernoemde!
il magnifico
Ik blijf het eronisch vinden dat uitgerekend de Don Quichot van de dopingmoraal zich Pantani noemt...
-
- Forum-lid
Hoi,
Geweldig en gewaagd!!! Ben heel benieuwd, is dit (gedeeltelijk) gebaseerd op inside-information??
Denk wel als Armstrong ook afgevoerd zou worden (denk het niet) dan is dat de definitieve knockout van het profwielrennen.
Frappant is wel dat hier ergens op het forum (ik weet niet meer welk topic) al in 2006 melding werd gemaakt van Boonen en Cokegebruik...
We wachten af.....
MVG
MVG
Geweldig en gewaagd!!! Ben heel benieuwd, is dit (gedeeltelijk) gebaseerd op inside-information??
Denk wel als Armstrong ook afgevoerd zou worden (denk het niet) dan is dat de definitieve knockout van het profwielrennen.
Frappant is wel dat hier ergens op het forum (ik weet niet meer welk topic) al in 2006 melding werd gemaakt van Boonen en Cokegebruik...
We wachten af.....
MVG
MVG
Tja,laten we eerlijk zijn veel van pantani's uitspraken zijn toch wel uitgekomen we zullen wel zien wat het dit jaar gaat worden.
Van die belgische renners kan ik het me wel voorstellen(gebruik buiten comp zoals Boonen) velen kom je geregeld tegen in een bekende club in Lier,maar dat Armsrong verhaal lijkt me toch sterk zou de doodsteek zijn voor het wielrennen.
Van die belgische renners kan ik het me wel voorstellen(gebruik buiten comp zoals Boonen) velen kom je geregeld tegen in een bekende club in Lier,maar dat Armsrong verhaal lijkt me toch sterk zou de doodsteek zijn voor het wielrennen.
I live to ride,I ride Passoni
Idd wist ik al langer,heb ook een andere gepakte renner eens in een clubbus zien stappen(elite z/c)en dat was niet alleen om goeiendag te zeggen!
Valverde nu ook,van wie krijgt die geen bescherming zeg?Nu hoor ik dat dit ff word uitgestelt!!Tot wanneer?DTF mss??(Commerce,geld...)
En idd moetten elke dag 5-6 uur de fiets op,mor zitten geregelt in discotheken...Goeie conditie wss?Waar is de nachtrust dan?(Zoals VDB ooit zen Pinacci ging halen...Net hetzelfde!)
Zeg het zijn maar therorieen,maar let dit jaar maar is op,spreken we elkaar terug met Putte-Kapellen zou ik zeggen?
Valverde nu ook,van wie krijgt die geen bescherming zeg?Nu hoor ik dat dit ff word uitgestelt!!Tot wanneer?DTF mss??(Commerce,geld...)
En idd moetten elke dag 5-6 uur de fiets op,mor zitten geregelt in discotheken...Goeie conditie wss?Waar is de nachtrust dan?(Zoals VDB ooit zen Pinacci ging halen...Net hetzelfde!)
Zeg het zijn maar therorieen,maar let dit jaar maar is op,spreken we elkaar terug met Putte-Kapellen zou ik zeggen?
il magnifico
-
- Forum-lid
Wie er allemaal pakt is eigenlijk niet zo interessant meer. Wie niet pakt rijdt niet van voren. De vraag is eerder wat wordt er gepakt en is dat achterhaalbaar.
S107 bijvoorbeeld. http://www.ergogenics.org/anabolica180.html#1
S107 bijvoorbeeld. http://www.ergogenics.org/anabolica180.html#1
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
Dat LA afgevoerd wordt, daar zou ik niet op hopen: ik denk dat hij daarvoor nèt iets te goed ingedekt is, anders zou hij niet terugkomen. Maar mocht het wel gebeuren zie ik niet waarom het de (al zo vaak aangekondigde) dood van de sport zou moeten zijn, wel integendeel...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Nou...grote sponsoren zullen wel nu in deze crisistijden wel 10 keer afvragen of ze dan nog in zee gaan met een wielerploeg als King Lance ook al wordt afgeserveerd.
Ach misschien dat Bayer, Lilly of Pfizer wel gaan sponsoren....
MVG
Ach misschien dat Bayer, Lilly of Pfizer wel gaan sponsoren....
MVG