Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
timo2.0
- Forum-lid HC
timo2.0
11 jun 2010 22:29
Greg Haarbal schreef:Foto's komen nog..
Graag! Het is een waanzinnig mooie fiets maar slechts één foto is een beetje karig!
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
sharkman113
- Forum-lid HC
sharkman113
11 jun 2010 23:04
Als het een gebruikte fiets betreft zou 2800 - 3000 wel meer reëel zijn (garantie of geen garantie).
Frame is fraai maar voor de rest kun je voor 4000 toch wel iets mooiers bouwen.
-
indecs
- Forum-lid
indecs
12 jun 2010 14:29
Sharkman 1 schreef:Frame is fraai maar voor de rest kun je voor 4000 toch wel iets mooiers bouwen.
Inderdaad, voor dat geld koop je een heel mooi Lynskey frame en heb je geld zat over om 'm op te bouwen met een hoogwaardige groep en wielen.
-
Einstein
- Forum-lid HC
Einstein
12 jun 2010 17:44
INDECS schreef:Sharkman 1 schreef:Frame is fraai maar voor de rest kun je voor 4000 toch wel iets mooiers bouwen.
Inderdaad, voor dat geld koop je een heel mooi Lynskey frame en heb je geld zat over om 'm op te bouwen met een hoogwaardige groep en wielen.
Maar het frame van VN vind ik mooier ....moeilijke keus dus
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
-
Zorro
- Forum-lid HC
Zorro
12 jun 2010 18:15
Hoi,
@Body. Moeilijke keus dan idd echter.............
Ga dan op je gevoel af. Je vindt dat VN frame mooier ook al is het te duur volgens experts.....doen anders blijft het gevoel knagen.
Ik heb vaak (te vaak) iets gekocht wat wat goedkoper was om later TOCH het duurdere te kopen en de eerste aankoop weer de deur uit te doen. Dit laatste niet noodzakelijk betrekkend hebbend op fietsen.
Koop die VN en je hebt de basis die JIJ wilt. Verdere aankleding komt dan wel. Een 'ultieme fiets' kun je financieel toch vaak niet in een keer opbouwen.
We zullen hier wel later wel zien wat je hebt besloten.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
Einstein
- Forum-lid HC
Einstein
12 jun 2010 18:33
ZorroI schreef:Hoi,
@Body. Moeilijke keus dan idd echter.............
Ga dan op je gevoel af. Je vindt dat VN frame mooier ook al is het te duur volgens experts.....doen anders blijft het gevoel knagen.
Ik heb vaak (te vaak) iets gekocht wat wat goedkoper was om later TOCH het duurdere te kopen en de eerste aankoop weer de deur uit te doen. Dit laatste niet noodzakelijk betrekkend hebbend op fietsen.
Koop die VN en je hebt de basis die JIJ wilt. Verdere aankleding komt dan wel. Een 'ultieme fiets' kun je financieel toch vaak niet in een keer opbouwen.
We zullen hier wel later wel zien wat je hebt besloten.
Mvg, Zorro
Bedankt voor je reactie
Mijn gevoel zegt "doen" maar ik wil er ook geen spijt van krijgen dat ik een te dure aanschaf heb gedaan.
Albert Einstein
-
maurice
- Forum-lid
maurice
12 jun 2010 21:47
Koop gewoon een VN frame en bouw 'm lekker zelf op. Jij vind 'm toch mooi? Nou, daar gaat het toch om. Doen!
Met een beetje shoppen kom je een stuk voordeliger uit en heb je toch de fiets van je dromen!
http://cnc-bike.de/product_info.php?man ... 92de682ff9
Niets is wat het lijkt..
-
kalkaanslag
- Forum-lid
kalkaanslag
13 jun 2010 10:37
INDECS schreef:Sharkman 1 schreef:Frame is fraai maar voor de rest kun je voor 4000 toch wel iets mooiers bouwen.
De Astraeus is het mooiste
titanium frame die verkrijgbaar is. Mooier bestaat niet, al helemaal niet voor 4000.
-
peter1981
- Forum-lid
peter1981
13 jun 2010 10:56
mwa Deda maakt ook een prachtige
titanium de monteur van de Heij heeft er ene en die vond ik teminste ook heel erg mooi
Frameset kost wel iets van bijna 3 mille en dat vond ik dan voor mezelf wel weer een beetje ver gaan
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
-
Einstein
- Forum-lid HC
Einstein
13 jun 2010 16:37
[/quote]
De Astraeus is het mooiste titanium frame die verkrijgbaar is. Mooier bestaat niet, al helemaal niet voor 4000.[/quote]
Wat bedoel je hiermee?
:rolleye:
Albert Einstein
-
morel
- Forum-lid
morel
13 jun 2010 22:12
Hoi,
Ik denk dat dit frame momenteel één van de mooiste TI frames van dit moment is;
De "Linskey R430 Road" is een mooi strak en stijf frame zo te zien en is gemaakt door de TI kenner bij uitstek (de founder van Litespeed) n.l. de Hr. Lynskey himself.
Het is zéér redelijk geprijst voor zoiets moois want het frame verkoopt n.l. voor om en nabij de 1.775,- en is er in Polish, Satin of Brushed.
Ik zie dus geen enkele reden om méér voor een TI frame uit te geven .
Als je dit frame opbouwt met een leuke group en dito wielen ben je zeker géén 4.000,- kwijt en rijd je op de TI toppper van het moment !
(ik ben géén Linskey-dealer hoor !!)
Grtz,
Morel.
-
kalkaanslag
- Forum-lid
kalkaanslag
13 jun 2010 22:15
body schreef:
De Astraeus is het mooiste
titanium frame die verkrijgbaar is. Mooier bestaat niet, al helemaal niet voor 4000.[/quote]
Wat bedoel je hiermee?
:rolleye:[/quote]
"Kopen!"
Linskey: Mooi frame, maar niet te tippen aan de Astraeus (alhoewel hij voor 99% hetzelfde lijkt)