Titanium fietsen
GastheerG schreef:Ja de Siena en Ghisallo (voor alleen de naam heb ik al 1000 Euro over) zijn beide pracht frames maar als ik een andere titanium fiets koop wordt het denk ik toch een Merlin Cyrene.
Wat ik wel jammer vind is dat bij beide typen Litespeed vrij exotische buizen gebruikt worden met hoekige doorsneden. Ik vind rond of in het uiterste geval ovaal/eivormig wat klassieker ogen en daarom fraaier. Verder is de Ghisallo niet echt voor de zwaardere, veeleisende rijder geschikt. Technisch gezien (fabricage) blijven het wel heel fraaie frames natuurlijk.
- de zwarten
- Forum-lid HC
het is een 2005! http://www.litespeed.com/bikes/2005/vortex.aspx#
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
- de zwarten
- Forum-lid HC
even vergeten... ja ik heb hem al (al 2 maanden)... en hij is bijna af na lang zoeken naar passende onderdelen!
Het stuurlintje moet er alleen nog aan, maar eigenlijk wil ik er eerst nog grijze kabels bij (iemand? andromeda?)...
Ik sta te trappelen van ongeduld, maar aan de andere kant is het winter, en ik kan heus nog wel een maand wachten toch ook de wieltjes klaar zijn
Het stuurlintje moet er alleen nog aan, maar eigenlijk wil ik er eerst nog grijze kabels bij (iemand? andromeda?)...
Ik sta te trappelen van ongeduld, maar aan de andere kant is het winter, en ik kan heus nog wel een maand wachten toch ook de wieltjes klaar zijn
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"
[img=http://img148.imageshack.us/img148/5268/ti006bc9.jpg]
Het laswerk ziet er goed uit, de carbon achtervork heeft echter wat "aanslag" c.q. vlekken. Is wat minder mooi uit de (Chinese) mal gekomen. Iemand een tip hoe dit schoon te krijgen ? Ontvettende middelen helpen niet, ga denk ik met een poetsschijf aan de gang (wellicht opwarmen met föhn ?).
De carbon vork is echter perfect.
Het laswerk ziet er goed uit, de carbon achtervork heeft echter wat "aanslag" c.q. vlekken. Is wat minder mooi uit de (Chinese) mal gekomen. Iemand een tip hoe dit schoon te krijgen ? Ontvettende middelen helpen niet, ga denk ik met een poetsschijf aan de gang (wellicht opwarmen met föhn ?).
De carbon vork is echter perfect.
Ex-DFL-Cyclingnews fiets, veronderstel ik?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -