Titanium fietsen
-
- Forum-lid
Mooie Kona!
Ik ben stiekem aan het kijken naar een tweede titanium. Ik wil iets anders dan dat ik nu heb en waarschijnlijk duurt het nog even aangezien ik met schijf wil gaan rijden en niet van Campagnolo af wil stappen. Iets anders hoeft niet per se qua merk maar wel qua uitstraling. Denk in plaats van de Super Record RS een Super Record EPS en denk aan schijf ipv velgrem. Wielen zal even aan het aanbod liggen tegen die tijd maar ik hoop iets van Bora.
Meningen graag!
Ik ben stiekem aan het kijken naar een tweede titanium. Ik wil iets anders dan dat ik nu heb en waarschijnlijk duurt het nog even aangezien ik met schijf wil gaan rijden en niet van Campagnolo af wil stappen. Iets anders hoeft niet per se qua merk maar wel qua uitstraling. Denk in plaats van de Super Record RS een Super Record EPS en denk aan schijf ipv velgrem. Wielen zal even aan het aanbod liggen tegen die tijd maar ik hoop iets van Bora.
Meningen graag!
-
- Forum-lid
Yep!
- Sha Kokken
- Forum-lid
Godvergeten mooi zeg!
Excusez le mot
Excusez le mot
Tja, de bekende (dure) Italianen en Amerikanen ken je vast zelf al.
Festka (Tsjech) vind ik prachtig.
Uit Italië Legend, idem, wel duur.
Punch ((Duits, Sillack) is ook interessant, evenals Florian Wiesmann (wel duur).
Kocmo: Duits ontwerp, Russisch ti. Komt bij Tour steeds heel goed uit de bus. Niet duur.
Vaak wordt Rewel over het hoofd gezien. Italiaan, die mooie spullen (ook custom) maakt en nog betaalbaar is.
Festka (Tsjech) vind ik prachtig.
Uit Italië Legend, idem, wel duur.
Punch ((Duits, Sillack) is ook interessant, evenals Florian Wiesmann (wel duur).
Kocmo: Duits ontwerp, Russisch ti. Komt bij Tour steeds heel goed uit de bus. Niet duur.
Vaak wordt Rewel over het hoofd gezien. Italiaan, die mooie spullen (ook custom) maakt en nog betaalbaar is.
Toch een paar puntjesMemento_Mori schreef:Mooie Kona!
Meningen graag!
Leer accent ontbreekt, toch wel een must bij tita
Zilver strookt niet met de bidon's houders
Pukkel boven je stuurpen is ook niet echt netjes
En ik zou een wat spanender stuur nemen bv 3T Aeronova
Ik moest gelijk hieraan denken (qua combi tita-carbon):
Je bent zelf nogal van de Italiaanse spulletjes volgens mij, dus doe maar een De Rosa of Passoni ($$$)
Je bent zelf nogal van de Italiaanse spulletjes volgens mij, dus doe maar een De Rosa of Passoni ($$$)
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Wil mijn litespeed siena voorzien van nieuwe framestickers. Liefst die op de foto
http://uploadenfoto.nl/pictures/682625b ... a86b8d.jpg
Maar kan ze via Google nergens vinden. Kom langs tientallen aanbieders maar nergens deze. Iemand die me op het goede spoor kan zetten?
Maar kan ze via Google nergens vinden. Kom langs tientallen aanbieders maar nergens deze. Iemand die me op het goede spoor kan zetten?
Siena blijft mooiDemax69 schreef:Wil mijn litespeed siena voorzien van nieuwe framestickers. Liefst die op de foto
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein