Titanium fietsen
Dus wat is het nu ? Een competitie / racebeest of een snelle toerfiets? Afgaand op de geometrie eerder een snelle toerfiets zou ik zeggen. Vrij laag bracket, geen stijle hoeken en geen extreem korte achtervork. Geen echt competitiebeest dus.
Ik heb de fiets nu anderhalf jaar, nieuw (NOS) gekocht en geen enkel probleem. Dit is hem:
Zoals je ziet geen steunkleur dus ook geen ervaring daar mee. Ik weet inderdaad dat er problemen met de lak waren.
Zoals je ziet geen steunkleur dus ook geen ervaring daar mee. Ik weet inderdaad dat er problemen met de lak waren.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Koop geen titanium fiets die gelakt is heb een borgini en daar valt de blanke lak. Langzaam af.
Dus deze moet ik eens laten ontlakken snap ook niet waarom ze dit moeten lakken voegt niks toe alleen gewicht
Heb deze fiets dan ook voor weinig nieuw gekocht
Dus deze moet ik eens laten ontlakken snap ook niet waarom ze dit moeten lakken voegt niks toe alleen gewicht
-
- Forum-lid
Hoef je een titanium fiets dan niet te behandelen om het te beschermen ?
- Jaap Telder
- Forum-lid
Nee, is niet nodig.Ridley Noah flyer schreef:Hoef je een titanium fiets dan niet te behandelen om het te beschermen ?
-
- Forum-lid
Dankje weer wat geleerd.
Ene heb je toch weer iemand gequote
Ene heb je toch weer iemand gequote
- Jaap Telder
- Forum-lid
Wikipedia:Titanium staat bekend om de goede corrosiebestendige eigenschappen (bijna net zo resistent als platina) omdat het bedekt wordt door een dun hard en inert laagje titaniumoxide dat minstens enkele nanometers dik is. Titanium heeft een gunstige sterkte-massaverhouding. Titanium is net zo sterk als staal, maar heeft slechts 60% van de dichtheid.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
Kwestie van kwaliteit van de lak en kunde van de spuiter. Het voegt alles toe voor eenieder die de kwaliteit en rijeigenschappen van titanium waardeert maar liever een andere kleur ziet dan grijsridley orion schreef:Koop geen titanium fiets die gelakt is heb een borgini en daar valt de blanke lak. Langzaam af.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof