Titanium fietsen
- vrderuiter
- Forum-lid
Haha, laten we dat weer even oprakelen....Keezx schreef:In ieder geval beter dan die Van Nicholas waarvan de balhoofdbuis losscheurde van de onderbuis.....
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
Vandaag bezig met de voorbereiding voor een fietstocht in Luxemburg. Blijkt mijn Van Nicholas frame gescheurd bij het bracket. Balen is heel voorzichtig uitgedrukt zal ik maar zeggen. Het is al de tweede keer dat dit gebeurt en ook nog eens op de dezelfde plek. Omdat er levenslang garantie zit op het frame maak ik me geen zorgen over de vervanging maar om nu te zeggen dat ik nog vertrouwen heb in het materiaal.
Morgen maar eens een goed gesprek hebben met de FM.
Morgen maar eens een goed gesprek hebben met de FM.
Laatst gewijzigd door asmeets op 29 mei 2016 07:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Link naar foto nog een keer toegevoegd.rien schreef:Ik ben wel nieuwsgierig naar een foto.
Precies naast de las, dat dacht ik al. Het laswerk van Van Nicholas ziet er altijd nogal grof uit, zeker bij het bracket... Zonde hoor! Hoe oud is je frame?
Aha, vorige keer was 27 oktober 2014 dat je een scheur ontdekte, dus dit frame is in ieder geval van na de 'Koga' overname. Er is dus nog weinig veranderd voor wat betreft het lassen.
Aha, vorige keer was 27 oktober 2014 dat je een scheur ontdekte, dus dit frame is in ieder geval van na de 'Koga' overname. Er is dus nog weinig veranderd voor wat betreft het lassen.
@Douglas dit is inderdaad de Astraus,
@roos69 Net even gecontroleerd, maar in december 2014 is dit frame geleverd. Ruim een jaar heb ik er dus mee gereden.
@roos69 Net even gecontroleerd, maar in december 2014 is dit frame geleverd. Ruim een jaar heb ik er dus mee gereden.