Titanium fietsen
-
- Forum-lid
Kettingkastje is niet nodig omdat de aandrijfriem\ketting ook al van carbon is. Ben zelf nog wel benieuwd naar het gewicht. Zal ongetwijfeld pietsie zwaarder zijn dan met de gebruikelijke schakelmogelijkheden.
-
- Forum-lid
Twee weken terug in Rome, jammer dat de route was ingekort door de organisatie. Weertje was perfect voor een gran fondo maar helaas, het bleef nu slechts bij 60 snelle kilometers. Terug binnen met 35,1 gemiddeld, dat was dan wel weer leuk.
PS: Sportograf is ook niet meer echt wat het geweest is. Meeste foto's zijn simpelweg niet scherp.
PS: Sportograf is ook niet meer echt wat het geweest is. Meeste foto's zijn simpelweg niet scherp.
-
- Forum-lid
Dat niet alleen maar als je een service verkoopt mag je toch een bepaalde kwaliteit verwachten.
-
- Forum-lid
Of het in positieve zin bijdraagt aan de rij-eigenschappen durf ik niet te zeggen, maar als staalliefhebber vind ik dit toch wel een mooi stukje vakwerk.
Doet me aan oude tijden denken met prachtig mooi gemaakte vorkkronen etc.
Zou nog mooier geweest zijn wanneer de lasnaden wat minder duidelijk zichtbaar waren en de delen wat vloeiender op de buizen waren uitgelijnd.
Doet me aan oude tijden denken met prachtig mooi gemaakte vorkkronen etc.
Zou nog mooier geweest zijn wanneer de lasnaden wat minder duidelijk zichtbaar waren en de delen wat vloeiender op de buizen waren uitgelijnd.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.