Join app - ervaringen met training
60 RPM en flink vermogen is toch niet zo moeilijk ergens te doen. Als iemand dan met 50x11 niet uitkomt moet hij eens met Merijn Zeeman gaan praten. (maar op de dijk met wind mee, gebruik mijn remmen wel eens, werkt heel aardig)
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid HC
Nou dat dacht ik ook met in mijn geval 50x12 kom je echt makkelijk uit, vond de verhalen hier ook apart, totdat ik het ging proberen met 4 tegenwind.
Elke keer remmen en weer optrekken en schakelen. Het werkt gewoon niet, ja 1x volle 5 tegen langs de waterweg, dan gaat het net.
En ik ben maar een heel gemiddelde fietsen, niks bijzonders
Ik sloeg het ook over, of gewoon op 70 of 75rpm zoals ik aan aangaf, dat is ook prima natuurlijk.
Elke keer remmen en weer optrekken en schakelen. Het werkt gewoon niet, ja 1x volle 5 tegen langs de waterweg, dan gaat het net.
En ik ben maar een heel gemiddelde fietsen, niks bijzonders
Ik sloeg het ook over, of gewoon op 70 of 75rpm zoals ik aan aangaf, dat is ook prima natuurlijk.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Je hoeft het niet te doen natuurlijk hea, het is geen verplichting. Je bent vrij om te fietsen
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Daarom ook komen alle lopers met knieklachten op fietsen uit.
Maar ik ga liever fietsen dan aan gewichten hangen. Zeker niet zou efficiënt als training, wel zo leuk.
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid HC
Daarom zeg ik ook zo vaak ga af en toe op de MTB, scheelt een hoop specifiek trainen.
Daar zit alles in, je moet wel.....
Dylan kan dat wel zeggen, maar die woont in redelijk heuvelachtig terrein en rijd ook veel gravel.
Dan is het makkelijk roepen, de gemiddelde polder wilerennen doet gewoon veel te veel hetzelfde.
Daar zit alles in, je moet wel.....
Dylan kan dat wel zeggen, maar die woont in redelijk heuvelachtig terrein en rijd ook veel gravel.
Dan is het makkelijk roepen, de gemiddelde polder wilerennen doet gewoon veel te veel hetzelfde.