Glossopharyngeus neuralgie ( toch niet ) …
Vandaag en afgelopen dagen even niet gefietst . Mijn batterij is een beetje leeg. Ik heb vanaf half juli tot half augustus ca 200-240 per week gedaan incl. bijna 8000Hm. Daarna tot half september elke week ca 100 km incl. elke dag wat klussen bij mijn zoon en schoondochter. Laminaat leggen, keuken plaatsen - wat Electra werk wat loodgieters werk enz.
Ik merk dus dat ondanks dat ik zin heb om te fietsen, het verstandiger is om niet te doen. Morgen is er weer een dag.
Ik merk dus dat ondanks dat ik zin heb om te fietsen, het verstandiger is om niet te doen. Morgen is er weer een dag.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid HC
Dat is ook niet zo gek natuurlijk. Ik merk ook dat ik niet meer de energie heb van toen in 35 was.
Ga ook vaker een keer niet of korter. Prima toch!
Zeker na bv klussen heb ik echt wel minder energie. Als ik je kilometers zie gaat het prima toch!
Ga ook vaker een keer niet of korter. Prima toch!
Zeker na bv klussen heb ik echt wel minder energie. Als ik je kilometers zie gaat het prima toch!
-
- Forum-lid
Bedenk ook dat je lichaam vol met “rotzooi” is gespoten, geslikt en dan ook nog de rotzooi die er uit moest.
Ik merk aan mezelf ook dat zoiets echt tijd nodig heeft om weer in balans te komen.
De winter even recupereren en dan volgend jaar een mooi voorjaar en een prachtig seizoen
Ik merk aan mezelf ook dat zoiets echt tijd nodig heeft om weer in balans te komen.
De winter even recupereren en dan volgend jaar een mooi voorjaar en een prachtig seizoen