Join app - ervaringen met training
Ik begrijp heel goed wat je zegt. Maar blijkbaar heb jij en de app andere doelen. De app wil jou beter maken, maar jij wil gewoon lekker fietsen wanneer je zin hebt, daar is niets mis mee...maar dat is wel heel wat anders dan gericht ergens naar toe werken, zoals de app is ingericht.dt_swiss schreef: ↑08 jun 2024 22:12 Volgens mij komt de boodschap niet aan.
Als Join slim genoeg is(of denkt te zijn) om te bepalen dat ik echt niet moet fietsen, moet er niet in de homescreen staan dat je prima kan voor 90 minuten. Dat is mijn enige punt. Waardeer de zorg om mijn gezondheid, maar die is niet nodig:)
(Ik ken mijn lichaam goed genoeg om te weten dat ik prima een rondje kan doen. Conditioneel dik in orde, laat me niet tegenhouden door een app. Op eenzelfde manier laat ik een app niet bepalen dat ik een bepaalde training moet doen als t er duidelijk niet in zit op een dag. Join is een leuk hulpmiddel, meer niet.)
Succes!
-
- Forum-lid HC
Je gebruiktvde app niet zoals ie bedoeld is. Als je dat wel doet krijg je wel een FTP test.
Maar gezien hij nu een rustdag voorschijft zit je tegen je max en krijg je echt geen FTP test.
Hij wil je beter maken, als jij iets anders wil is dat helemaal prima.
Zelf gebruik ik de app als hulpmiddel om niet te hard te trainen en toch variatie te hebben.
Nu heb ik op een saai duurritje lekker wat intervallen, dat maakt het nog veel leuker.
Maar je rpe is gewoon heel belangrijk! En bedenk dat de laatste vijf minuten van je rit na 2 uur achteraf.
De app is voor mij dit jaar verbeterd, vorig jaar vond ik trainingsblokken vaak te zwaar, nu is dat net ff minder waardoor ik het haal en me nog minder vermoeid voel en nog betere resultaten haal.
Maar gezien hij nu een rustdag voorschijft zit je tegen je max en krijg je echt geen FTP test.
Hij wil je beter maken, als jij iets anders wil is dat helemaal prima.
Zelf gebruik ik de app als hulpmiddel om niet te hard te trainen en toch variatie te hebben.
Nu heb ik op een saai duurritje lekker wat intervallen, dat maakt het nog veel leuker.
Maar je rpe is gewoon heel belangrijk! En bedenk dat de laatste vijf minuten van je rit na 2 uur achteraf.
De app is voor mij dit jaar verbeterd, vorig jaar vond ik trainingsblokken vaak te zwaar, nu is dat net ff minder waardoor ik het haal en me nog minder vermoeid voel en nog betere resultaten haal.
Ik heb vaak genoeg gehoord dat je 1x in de 6 weken een test moet doen van join maar komt bij mij echt veel minder voor. Misschien dat het minder is geworden door de toevoeging van eftp maar krijg er nog steeds niet vaak een. Laatst maar eens wat er zelf bij opgezet en de intervallen doe ik nu ook gemakkelijk nogwasbeer2006 schreef: ↑09 jun 2024 15:24 Je gebruiktvde app niet zoals ie bedoeld is. Als je dat wel doet krijg je wel een FTP test.
Kleine zijsprong, hou je het e-ftp aan bijvoorbeeld als je buiten gaat rijden?1094 schreef: ↑09 jun 2024 19:58Ik heb vaak genoeg gehoord dat je 1x in de 6 weken een test moet doen van join maar komt bij mij echt veel minder voor. Misschien dat het minder is geworden door de toevoeging van eftp maar krijg er nog steeds niet vaak een. Laatst maar eens wat er zelf bij opgezet en de intervallen doe ik nu ook gemakkelijk nogwasbeer2006 schreef: ↑09 jun 2024 15:24 Je gebruiktvde app niet zoals ie bedoeld is. Als je dat wel doet krijg je wel een FTP test.
Ben geen join gebruiker maar wel intervals.icu als data analyse.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.