Join app - ervaringen met training
- daniel1975
- Forum-lid HC
Qua wennen aan 3s in beeld ipv 10s? Nee!
Less is bore
-
- Forum-lid
Qua fietsniveau.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is te vroeg.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ik vind de 3s bij lange blokken ook irritant, maar je hebt toch wel een gevoel?
Als ik begin van de rit even kijken dit is 180 watt dan kan ik dat wel volgen.
En ik zet bij lange blokken gewoon mijn normale scherm voor.
Maar een verbetering zou zijn, blok langer dan 1 minuut 10s, korter 3S korter dan 20s 1s power.
Als ik begin van de rit even kijken dit is 180 watt dan kan ik dat wel volgen.
En ik zet bij lange blokken gewoon mijn normale scherm voor.
Maar een verbetering zou zijn, blok langer dan 1 minuut 10s, korter 3S korter dan 20s 1s power.
-
- Forum-lid HC
Jahoor geen probleem. Zeker de lange duurblokken gaat soms wel beter.
Nu heb ik persoonlijk niet zo,n variabele hartslag dus dat scheelt.
Bij je intensieve blokken is het soms te kort om je HR op het juiste niveau te krijgen.
Maar dat moet je een beetje uitzoeken.
Nu heb ik persoonlijk niet zo,n variabele hartslag dus dat scheelt.
Bij je intensieve blokken is het soms te kort om je HR op het juiste niveau te krijgen.
Maar dat moet je een beetje uitzoeken.
Een half jaar geleden stelde ik in dit topic dezelfde vraag en ik kreeg toen het juiste advies je activiteiten niet te uploaden, maar handmatig aan te geven dat je de training hebt voltooid. Hartslag loopt zo achter de feiten aan dat je bijvoorbeeld 6 of 10 seconden sprintjes nooit goed registreert, het gevolg is dan dat je de volgende dag ipv bijv een eerder geplande duurtraining weer die sprintjes moet doen. Daardoor train je dus harder / minder goed dan de bedoeling is. Sinds ik Join op de door mij beschreven wijze gebruik krijg ik de juiste trainingsload en zie ik ook goede progressie.
-
- Forum-lid HC
Goed punt!
Ik reed drie jaar terug alleen op mijn winter MTB zonder vermogensmeter 1x per week buiten en de rest binnen op de taxc.
Heb dat dus niet eens gemerkt.
Ik reed drie jaar terug alleen op mijn winter MTB zonder vermogensmeter 1x per week buiten en de rest binnen op de taxc.
Heb dat dus niet eens gemerkt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe werk je nu het makkelijkste met Zwift en Join? Is die omweg via Trainingspeaks ik kan vinden online de beste optie?
Ik heb geen TP account, maar schijnt ook gratis te kunnen?
Less is bore
-
- Forum-lid
Vanuit Join de training laten mailen (.zwo bestand) en manueel in folder van Zwift zetten. Zwift opstarten en je vind de training onder Workouts => Custom Workoutsdaniel1975 schreef: ↑06 sep 2024 19:27 Hoe werk je nu het makkelijkste met Zwift en Join? Is die omweg via Trainingspeaks ik kan vinden online de beste optie?
3 tellen werk en geen TP account nodig.
Inderdaad gratis account TP gebruiken, je kan alleen trainingen voor de dag zelf exporteren maar het werkt prima.
Heb de afgelopen keren trouwens de join workout player gebruikt. Dat werkt ook wel goed. Alleen mn hrm herkent join niet
Heb de afgelopen keren trouwens de join workout player gebruikt. Dat werkt ook wel goed. Alleen mn hrm herkent join niet