Join app - ervaringen met training
Mooi! Ik zit alweer bijna aan een jaar zie ik.
De conditiesprong die ik had gehoopt heb ik niet gehaald.
Deels omdat ik al redelijk gevarieerd trainde maar ook door een slepende verkoudheid en een val met de fiets waar ik 3 maanden voor heb gerevalideerd.
Maar het is wel fijn een houvast te hebben en niet na te hoeven denken over je trainingsschema.
Met korting is het me die euro’s per maand wel waard.
De conditiesprong die ik had gehoopt heb ik niet gehaald.
Deels omdat ik al redelijk gevarieerd trainde maar ook door een slepende verkoudheid en een val met de fiets waar ik 3 maanden voor heb gerevalideerd.
Maar het is wel fijn een houvast te hebben en niet na te hoeven denken over je trainingsschema.
Met korting is het me die euro’s per maand wel waard.
Ik heb het heel moeilijk om de voorgestelde trainingen van Join op de openbare weg uit te voeren. Zeker bij korte en langere intervallen.
Ook voortdurend de aandacht houden op het Wahoo scherm, leidt me sterk af van het verkeer, enz...
Hoe pakken jullie dit aan ?
Tips zijn welkom.
Ook voortdurend de aandacht houden op het Wahoo scherm, leidt me sterk af van het verkeer, enz...
Tips zijn welkom.
Weet iemand ook hoe ik Join om kan zetten van 3 maanden naar een jaar? De betaling loopt bij mij via Play en daar lukt het aanpassen van het abonnement niet en aan de site/app van Join heb je wat dit betreft ook niets.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb hier ook wel wat last van. Ondanks dat ik weet dat “de geest van de training” belangrijker is dan letterlijk uitvoeren zit je toch op dat scherm te turen.Jan V. schreef: ↑06 okt 2024 13:01 Ik heb het heel moeilijk om de voorgestelde trainingen van Join op de openbare weg uit te voeren. Zeker bij korte en langere intervallen.
Tips zijn welkom.
Vraag: kun je ook ziekte in Join plaatsen zodat hij daar relatief rekening mee kan houden?
Less is bore
Je kunt een dag als ziek of met blessure aangeven. Maar alleen als algemeen begrip. Verder specificeren kan niet. Vind ik ook lastig bij verkoudheid/keelpijn/ last boven of beneden de nek.
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid HC
Ja gewoon een wat minder dagje kan niet.
Als je ziek invult gaat ie trainingen overslaan.
Als je ziek invult gaat ie trainingen overslaan.
Je zou dit denk ik dmv je readiness toch kunnen aan geven. Als je daarmee aangeeft dat je jezelf die dag niet klaar voelt om te trainen, en de volgende dag geeft je aan wel klaar te zijn. Dan zou dat gewoon moeten werken. Mocht ik mezelf op een trainingsdag eens niet zo fit voelen sla ik die training gewoon over.ik vul dan gewoon geen tijd in. Schema loopt daarna gewoon verder. Ben je echt ziek, dan geef je dat aan en krijg je een paar dagen rust, maar als ik echt goed verkouden ben, dan zijn die 3 dagen echt te weinig die periode moet ik soms wel 2 of 3x .verlengen