Wat je doe je precies als je een training overslaat? Als je je aangeeft 'geen tijd' te hebben, dan krijg je geen rustdagen in de dagen erna. Als je aangeeft dat je bijvoorbeeld ziek of geblesseerd bent, dan juist wel. Ik vraag me af of dat niet is wat hier nu ingevuld wordt.Peter_83 schreef: ↑10 feb 2022 16:23 Na 7 maanden met een coach gewerkt te hebben vond ik de tijd rijp voor wat geld uit te sparen en te gaan voor de cycling app van Join. Voorlopig gaat alles goed, buiten enkele zaken. Wanneer ik bijvoorbeeld geen tijd heb, "schrijft" Join 3-4 dagen rust voor. Heel vervelend, want de dag erna kan ik dan bijvoorbeeld wel. Ik heb dit voorlopig opgelost door trainingen te exporteren (die op een later tijdstip plaatsvinden) naar trainingpeaks en die gewoon op de dag zelf te doen. Dit is hopelijk geen probleem? Zolang ik 1 rustige workout per week heb kan er niet veel fout gaan toch als ik de boel zelf door elkaar haal? Het probleem lijkt me wel dat trainingen die op een later tijdstip plaatsvinden en je op eerder tijdstip afwerkt, gewoon blijven staan als zijnde "to do". Als ik die niet afwerk, schrijft men mij toch niet weer rust voor hoop ik?
Je kunt me een PM sturen zodat ik even kan kijken in de gegevens die we op de server hebben om te zien wat er precies verkeerd gaat.
Fysiologisch is er niet zoveel op tegen om gelijk op bijvoorbeeld 60%-65% te beginnen. In de Zwift exports hebben we op, op veler verzoek, wel een korte opbouw ingebouwd, maar echt nodig is het dus niet.Verder vind ik wel vervelend als er gestart wordt met 135 watt als opwarming. Hierdoor moet je vanaf 0 al erg veel kracht zetten om tot de voorgeschreven cadans te komen. 1 minuutje bijvoorbeeld aan 90 watt zou al een wereld van verschil maken. Verder geen opmerkingen, de trainingen lopen goed.