Standplaats: Eifel (Duitsland)
Simmerath is inderdaad een prima uitvalsbasis. Houd er bij het zoeken naar geschikte accommodaties evenwel rekening mee, dat er vaak allerlei accommodaties getoond worden die weliswaar in de gemeente Simmerath liggen maar ook op flinke afstand van Simmerath zelf (zie de rood-omlijnde gemeente).
Het was een paar jaar zwoegen, maar ik heb je route(s) met extreem veel plezier gereden, and again. (zoals ik hier, of was het elders, ook gemeld had dacht ik. als niet, sorry, mijn dank is er niet kleiner op geworden. hoewel ik je op de steilste stukjes uiteraard ook gewoon vervloekte)buzz schreef: ↑11 sep 2017 14:12 @Bospaadje: Mooie afstand, mooi gemiddelde! Vermoedelijk heb je bovendien de primeur te pakken. Destijds heb ik deze route weliswaar op verzoek van @Pinag uitgestippeld, maar of hij 'm naderhand ook gereden heeft, is vooralsnog de vraag. Wellicht is hij nog onderweg.
Ik hou van Triple.
Meestal neem ik daar Hammer omhoog richting Imgenbroich, vergelijkbare klim/
Toevallig de Widdauer Mauer een keertje gedaan dit jaar.
Wel straf hoor, dat je na al die jaren alsnog over de meet wist te bollen! Mooi ook dat ‘veel plezier’ af en toe gepaard ging met enige krachttermen.pinag schreef: ↑19 dec 2017 08:27Het was een paar jaar zwoegen, maar ik heb je route(s) met extreem veel plezier gereden, and again. (zoals ik hier, of was het elders, ook gemeld had dacht ik. als niet, sorry, mijn dank is er niet kleiner op geworden. hoewel ik je op de steilste stukjes uiteraard ook gewoon vervloekte)buzz schreef: ↑11 sep 2017 14:12 @Bospaadje: Mooie afstand, mooi gemiddelde! Vermoedelijk heb je bovendien de primeur te pakken. Destijds heb ik deze route weliswaar op verzoek van @Pinag uitgestippeld, maar of hij 'm naderhand ook gereden heeft, is vooralsnog de vraag. Wellicht is hij nog onderweg.
Hoi Buzz,
Ik wil graag gebruik maken van je routes (o.a Rollesbroich — Widdau — Rollesbroich). Ik zie de mogelijkheid om te kiezen voor het downloaden van een GPX track en GPX route. Ik gebruik zelf sinds kort de Elemnt Bolt als navigatie.
Advies welke GPX te downloaden?
Ik wil graag gebruik maken van je routes (o.a Rollesbroich — Widdau — Rollesbroich). Ik zie de mogelijkheid om te kiezen voor het downloaden van een GPX track en GPX route. Ik gebruik zelf sinds kort de Elemnt Bolt als navigatie.
Advies welke GPX te downloaden?
Gpx track pakken.
Maakt volgens mij niet uit. Je download je bestand, importeert het op Ridewithgps, en vandaaruit komt het vanzelf goed in je Bolt.
Nog simpeler: je downloadt het bestand op je telefoon en je kunt het direct in je Bolt app zetten.