ik heb route 6 en 11 op de Garmin gezet... we gaan zo op pad!WD-40 schreef: ↑29 jun 2020 21:54Zeg @Buzz, ik ben van plan om komende zondag of maandag Der Schwarzer Mann (3.0) te rijden. Begrijp ik goed dat de GrünentalstraBe ondertussen weer toegankelijk is, en dat we dus de "oorspronkelijke" route kunnen rijden?buzz schreef: ↑07 jun 2020 17:04 Zojuist zijn onderstaande routes (vooralsnog) naar Komoot verhuisd, en de betreffende linkjes daartoe aangepast...
-------------------------------------------------------------------------------
- S'born – Bergstein – S'born (100 km, 2100 hm). Start/finish in Steckenborn.
Zie betreffende topic-bericht.- Rott – Rursee – Rott (150 km, 2800 hm). Korte versie van de 'klassieke' Rursee-route.
- Simmerath – Rurberg – Simmerath v4.0 (110 km, 2200 hm). Compact rondje met rustieke landwegen, mooie sluipweggetjes, een drietal steile wanden en Eifelblick Mützenich als het 650 meter hoge dak van de route.
...- Der Schwarzer Mann v3.0 (157,5 km, 3000 hm). Start/finish in Imgenbroich.
Zie betreffende topic-bericht.- Die Frauenkrone (127,5 km, 2400 hm). Start/finish in Imgenbroich. Is een verkorte versie van bovenstaande Schwarzer Mann-route.
Zie betreffende topic-bericht.
...- Nöthen – Effelsberg – Nöthen v4.0 (152,5 km, 3300 hm).
Zie betreffende topic-bericht.- Nöthen – Obliers – Nöthen (122,5 km, 2600 hm). Is een verkorte versie van bovenstaande Effelsberg-route.
Zie betreffende topic-bericht.- Nöthen – Nonnenbach – Nöthen (125 km, 2000 hm).
Zie betreffende topic-bericht.- Nöthen – Weiswampach (Lux) – Nöthen (188 km, 3200 hm).
Zie betreffende topic-bericht.- Nöthen – Schlausenbach – Nöthen (120 km, 2000 hm). Is een verkorte versie van bovenstaande Weiswampach-route.
...- Bad Neuenahr – Gänsehals – Bad Neuenahr (135 km, 2900 hm).
Zie betreffende topic-bericht.- Bad Neuenahr – Weinberg – Bad Neuenahr (160 km, 3300 hm). Is een kopie van bovenstaande Gänsehals-route met een extra 'panorama'-lus van 25 km.
'Simmerath – Rurberg – Simmerath'-route... Update 10 juni 2020 [v4.0]: Betreffende brugwerkzaamheden zijn onlangs voltooid. De beklimming van de Grünentalstraße is dan ook weer terug in de route (i.p.v. de Widdauer Mauer).
-------------------------------------------------------------------------------
Standplaats = Ahrbrueck
Qua hoogtemeters iets minder dan de genoemde 3000 Buzz?
(zou me niet verkeerd uitkomen )
Dank voor al je moeite! Ik ben zeer benieuwd.