Ik heb overigens geen PM gezien in mijn postvak, terwijl die bij lange na niet vol zit. Heb hem net nog eens geleegd. De hieldraad van de tubeless band is anders (en hij is zwaarder), maar ik fiets ook gewoon met tubeless ready Padrone TR 28mm dus.Einstein schreef: ↑06 jan 2018 10:03Wat is het verschil tussen de tubeless Padrone versie en tubeless ready band?Suntoro schreef: ↑06 jan 2018 09:55 De Maxxis Padrones TR (tubeless ready) zijn inderdaad niet de makkelijkste banden om te monteren. Zoals het in het filmpje gaat, gaat het zeker niet. In het filmpje zie je ook niet het nieuwste type van de Padrone TR, dus wellicht dat ze de passing iets hebben aangepast. Er is ook nog een duurdere tubeless Padrone versie, dus niet de tubeless ready versie.
Ik heb er ook nog een paar extra lagen yellow tape in mijn wielen aangebracht om de Padrone TR's te monteren. Waarschijnlijk bij 1 wiel wat teveel, maar daardoor ging het beter. Dat extra gewicht merk ik toch niet, aangezien 28mm altijd al iets zwaarder is dan 25mm.
Ik gebruik meestal mijn compressor, omdat ik die toch heb staan.
Je kan de banden terugsturen als je ze bij Bike 24 heb gekocht. Had eerst de 25mm besteld en die later omgeruild voor 28mm's. (maar ongeopende verpakking).
Als we verder in het seizoen zaten, had ze wel van je over willen nemen. (maar dan eigenlijk maar eentje). Mijn banden zijn nog lang niet op namelijk.
Je hebt PM
Vanmorgen weer even een lekker rondje gepakt ermee omdat het fixedgear wedstrijdseizoen er weer aan zit te komen. (en mijn fixie lekker snel schoon is... )
Maar ik had niet verwacht dat je de Padrones TR zou kopen overigens, omdat je ze voor woon/werk verkeer ging gebruiken op een cyclocrosser. Die Specialized Roubaix banden leken me dan meer voor de hand, maar die zullen een fractie zwaarder rollen.
(Hoewel zelf gebruik ik ze ook voornamelijk voor woon/werk en dat bevalt prima ja)