Tubeless
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13698
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
De 25mm zijn niet steeds uitverkocht, deze worden pas (weer, als er überhaupt al consumenten zijn die ze hebben) tegen het einde van het jaar geleverd.
Ik heb nog geen lekke band gereden en na 600km toscane ook geen scheurtjes oid, maargoed ik ben geen maatstaaf, heb nog nooit op de racers lek gereden en toch al zo,n 30k weg onder de wielen.
Ik heb nog geen lekke band gereden en na 600km toscane ook geen scheurtjes oid, maargoed ik ben geen maatstaaf, heb nog nooit op de racers lek gereden en toch al zo,n 30k weg onder de wielen.
Inmiddels zijn ze aldus de site hier "gewoon" leverbaar.JM_H schreef:29/08 aldus 12GO Biking.
Zelf ben ik alweer ruim 850km onderweg met de 23mm versie; bevalt prima! En de gemelde problemen van de lek bestendigheid kan ik (gelukkig!) vooralsnog niet onderschrijven. En dat na het nodige rijden in de regen / nat wegdek en af/toe een niet asfalt pad.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13698
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
ik zou even zeggen +2mmwm schreef:Weet iemand hoe breed de combinatie One's 23/25 mm met de velgen Ryde Pulse Sprint en Comp uitvalt?
dat is iig met een alpha340 zo en die is redelijk verglijkbaar.
bijzonder dat de 25mm er ineens zijn, vorige maand melde ze nog einde jaar voor 25 en 28mm
+2mm ben ik niet zo zeker van. Bij mij was de 23mm band maar 20mm breed, dus net zo breed als de 15C carbonvelg, zie http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 50#p925950wasbeer2006 schreef:ik zou even zeggen +2mmwm schreef:Weet iemand hoe breed de combinatie One's 23/25 mm met de velgen Ryde Pulse Sprint en Comp uitvalt?
dat is iig met een alpha340 zo en die is redelijk verglijkbaar.
bijzonder dat de 25mm er ineens zijn, vorige maand melde ze nog einde jaar voor 25 en 28mm
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Het hangt natuurlijk van de binnenbreedte - opening tussen de velgranden - van de velg af. Bij mij was die van de carbonvelg dus 13mm.wm schreef:Bericht van wasbeer2006 de reden om voor de 23mm te gaan. Bericht van Orlok de reden om voor de 25mm te gaan. Kop of munt dan maar !
Als de binnenbreedte groter is, bijv. 15mm of zelfs 19mm, dan zal de band ook groter uitvallen. Ik schat z'n 23mm resp. 25mm, maar ik kan het mis hebben.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Vandaag 137km, eergisteren 54km, daarvoor 85km, dus in totaal al meer dan 300km en nog steeds geen probleem met de reparatie van de buitenband.Orlok schreef:Nee hoor, ik heb er wel vanmiddag - dus nu net - een testrondje mee gereden van ongeveer 45 km en moet zeggen dat de reparatie stand heeft gehouden. Het is nu alleen even verder afwachten wat de plakker nog doet in contact met de latex. Vooralsnog een geslaagde reparatie.ericpeters schreef:Dus sinds vanmorgen en nu heb je al meer dan 3000km gereden?..
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- Le Grimpeur
- Forum-lid
- Berichten: 2623
- Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37
Gisteren een tochtje van 106 km gemaakt met de gerepareerde Ultremo ZX. Ging zonder problemen. Morgen verwacht ik hier bij de post een Hutchinson reparatiesetje voor tubeless banden. Daar zou speciaal op dergelijke reparaties afgestemd materiaal in moeten zitten. Ben benieuwd...Le Grimpeur schreef:In mijn laatste fietsverslag heb je kunnen lezen, dat ook ik inmiddels 'de klos' ben... Omdat ik het sneetje echter te riskant vond om mee verder te rijden en ik de band toch nog een 800 à 1000 km geef, heb ik vandaag de 'methode Orlok' toegepast... Wordt vervolgd...
60 x Ventoux
- Wiliertoerist
- Forum-lid
- Berichten: 2049
- Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20
+1 we wachten af...
Ik heb nog wel een aantal 'Samson' plakkertjes en een paar tubetjes solutie.Le Grimpeur schreef:Gisteren een tochtje van 106 km gemaakt met de gerepareerde Ultremo ZX. Ging zonder problemen. Morgen verwacht ik hier bij de post een Hutchinson reparatiesetje voor tubeless banden. Daar zou speciaal op dergelijke reparaties afgestemd materiaal in moeten zitten. Ben benieuwd...Le Grimpeur schreef:In mijn laatste fietsverslag heb je kunnen lezen, dat ook ik inmiddels 'de klos' ben... Omdat ik het sneetje echter te riskant vond om mee verder te rijden en ik de band toch nog een 800 à 1000 km geef, heb ik vandaag de 'methode Orlok' toegepast... Wordt vervolgd...
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless