Vetta
Ik fiets over beiden, maar deze foto's zijn genomen in Zuid-Kennemerland (het pad vanaf de ingang op de Duin- en Kruidbergerweg nabij de hoeve)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Jazeker, toevallig vandaag bericht van Antonio dat de frameset komende woensdag wordt verstuurd en dat hij morgen in de werkplaats een paar foto's maakt van het gespoten geheel. Ansich niets bijzonders hoor, frame en vork glanszwart met op de onderbuis een witte Vetta decal van het lettertype die ook op delsol's witte frame zit.
-
- Forum-lid
Ziet er netjes uit!timo2.0 schreef:Jazeker, toevallig vandaag bericht van Antonio dat de frameset komende woensdag wordt verstuurd en dat hij morgen in de werkplaats een paar foto's maakt van het gespoten geheel. Ansich niets bijzonders hoor, frame en vork glanszwart met op de onderbuis een witte Vetta decal van het lettertype die ook op delsol's witte frame zit.
Thanks! Via marktplaats een mooie set Mavic ceramics met Dura-Ace naven gescoord, als aanvulling op de set ceramics met Record naven die ik in m'n Merlin heb. Dacht ik nog een setje Record naven te scoren en dan om te vlechten, maar overweeg nu de Dura-Ace naven te gebruiken met een Marchisio cassette. Flink aan de prijs maar nog altijd voordeliger dan nieuwe naven kopen en in laten vlechten plus daar een Campa cassette voor kopen.
-
- Forum-lid
Wat voor banden zet je er op? Afgezien van de witte stickers is het wel erg zwart.
Niet negatief bedoeld overigens!
Niet negatief bedoeld overigens!